tirsdag 17. januar 2012

PROSJEKT AV PALLER ....



Heisann 

 I dag har jeg tenkt å ta en aldri så liten reprise på det fjorårs  prosjektet som jeg egentlig ble aller mest fornøyd.



Da måtte det  bare bli  denne skilleveggen ved trappnedgangen som er laget kun av paller den ble rett og slett skikkelig røff og ganske så annerledes enn hvilken som hels annen vegg.

Må si at jeg på forhånd var kjempespent på hvordan det ferdige reultatet skulle bli ...






Det var  kun den øverste delen av pallene som her ble  brukt til å lage  denne veggen.

Men aller først så ble de grunnet hvite, for så og bli malt med MarcoPolo effektmaling i farge aluminium Denne malingen gir  jo en superfin sluttfinish.

Malingen var de så snill å skaffe til meg hos KULØR butikken i Namsos :)


 Et tips å ta med seg i denne sammenhengen er at det er en stor fordel å gjøre malingen av disse FØR de settes på plass. Viste seg at den ene av pallene måtte kappes av en del  for å passe opp mot takhøyden, ellers ble de andre to brukt som de var.






De ferdigmalte pallene ble så lagt mot den sprinkelveggen som var der ifra før, disse også malt ferdig på forhånd med samme effektmalingen.









Så ble det hele stæsjet, og ferdigstilt ble den altså seende sånn ut :)

Viser at selv så enkle midler som paller, kan bli til en  stilig og annerledes vegg.

Kjempemorro å prøve ut noe nytt  .....

                Ha en superfin kveld

                                                            Sissel

5 kommentarer:

Bettum Villa sa...

Artig røff finish! Absolutt orginalt i allefall :)
Klem Madelén

Havfruen sa...

Skikkelig røft:) Aldri hørt om den effektmalingen jeg....har begynt å male et ikeaskap..der tar jeg enkelt hvitt..men skjenken jeg har skrevet om før, klarer jeg ikke å bestemme meg for hva jeg skal gjøre....
Klem til deg:)

Unknown sa...

Kjempestilig!! Vet du om den malingen kan brukes på mur rundt vedovn? Har VELDIG lyst å male den i sølv metallic, nå er den lilla!

Anonym sa...

stilig! Kan jeg spørre om du har bestilit/laget skiltet online?

Daisys home sa...

Skiltet er laget etter eget ønske.
Det ble bestilt ifra Svenske nettbutikken Inreda.com