torsdag 13. mai 2010

SÅÅ..MORRO- PREMIE FOR BESTE TIPS I BOLIGPLUSS

For en gledelig overraskelse å se at VINDUSDEKORN jeg har laget til kjøkkenet mitt,ble premiert som BESTE TIPS i Juni utgaven av interiørMagasinet BoligPluss! Hadde virkelig jeg vunnet..nei,dette måtte vel være feil ...Men ,joda ...! Dette var da bare så utrolig morro og gleder meg til premien kommer,som jeg trodde var en kaffemaskin...Men ved å ha tatt en nærmere titt så er vistnok premien nå skiftet til ,en All-Wood DesignLampe...så spennende.Uansett,jeg ble såå glad og det er jo bare så kjempemorro når Ideer man deler blir satt pris på og da på en sånn måte. Har jo hatt Tips tidligere i BoligPluss,men første gangen som BESTE TIPS!Så takk til dere i BoligPluss !  InteriørMagasinet som er blitt MIN favoritt i løpet av de siste årene...

11 kommentarer:

Linda sa...

Så artig å vinne med det beste tipset!
Gratulerer!
Har tenkt på det lenge å sende inn noen av mine ideer..
Håper du har det fint Sissel!

Klem fra Linda

Precious Home sa...

Gratulerer! Et veldig godt tips!

Synnøve sa...

Jeg så tipset ditt i bolig pluss. Kjempebra tips. Så det er vel forkjent at du fikk premie for det.
Lampen ser fin ut. Den passer sikkert inn til deg.
Klem

alexxis sa...

gratulerer så morsomt da:)))

Anonym sa...

Gratulerer med et kjempe bra tips:)
Ønsker deg ei fin helg, å en flott 17.mai:)
Klem Nina

Havfruen sa...

Vel fortjent:) Jeg så det, enig, det er kanonbra blad:)
Ha en flott kveld, klem fra meg:)

Hobbyfrida sa...

Gratulerer igjen!!! Jeg fikk bladet i posten i går, og ble veldig glad på dine vegne da jeg så det :)
Fortsett med tips du :)
Ha en fortsatt fin helg!!

Bjørkely sa...

hei hei!
Gratulerer med premie. Du har jo fått tipsene dine trykket så mange ganger nå at Boligpluss skulle jo bare ha ansatt deg ;)

Vibeke / Mammas Hus sa...

Gratulerer! :)

Flotte bilder fra spisestuen din - liftgardinene var lekre! :D


God hleg!

Vibeke :)

Anonym sa...

så arti da,fertjeni d verkeli!ha ein fin fin dag!!:)ann lisbeth

GroLinda sa...

Gratulerer så mye med vinnertipset! Så moro da ;o) Det er jo en artig måte å lage vinduspynt på.
Ønsker deg og dine en fin 17.mai feiring.
Klem fra Gro :o)