søndag 1. april 2012

Månedens ide




Palmesøndag og påska er her  med den  kom også vinteren  igjen for fullt.
For her våkna vi opp til skikkelig vinter med masse snø og tetteste snøfokk utenfor.

Så definitivt ikke noe vær med tanke på grill og utekos.
Heller kanskje dagen  for pc og innesysler...

 I april utgaven av magasinet rom123 ble Månedens ide - tavleveggen i industristil.

Fikk kjøpt magasinet før helgen og  sett det  på trykk.
Utrolig morro da at det var min ide som ble plukket ut.
Og i tillegg  fikk jeg tilsendt den superfine premien, kaffemaskinen Lattissima + ifra Nespresso.







 Finner alltid Masse inspirerende lesestoff i magasinet rom 123.


 Sjekk ut Hjemme hos reportasjen  denne gang - SJAKK MATT der det meste av interiøret går i sort/hvitt  utrolig inspirerende.

Blir aldri lei av å se interiør i mine favorittkombinasjoner det sorte og hvite.






Hele 4kg med alskens smågodt er utrolig fristende der den står....
Tror nok jeg allerede har overspist min godterikvote for påsken :)



              God Påske til dere alle


                           Sissel



12 kommentarer:

Tovepia sa...

Såå artig og så flott!
Litt av ei godteskål:O))
Kos dæ masse i påska, klem fra mæ;)

Edny sine puslerier sa...

Gratulerer så mye! Bare kos deg videre i påska, for det fortjener du;)

Synnøve sa...

Dæsken for ei godterskål:-)))
Her er det snø og sterk vind, liker ikke. men må vel bare finne på noe og gjøre inne i påsken.

Ha en fin påske, Sissel
Klem fra Synnøve, som skal se om det er noe godt i skapet. For nå fikk jeg lyst på små godt:-)

Fru Hansens Kreativiteter sa...

Grattis !! Så stas at din flotte tavle kom med i bladet :)
du verden for en godteri skål .... (",)
god påske til deg :)
klem ingrid !

alexxis sa...

kjempe morsomt, gratulerer:)
litt godis i skåla der ja, god påske:)

sisselastrid sa...

Skjønna veldig godt at du fekk "Månedes ide" - for denne er utrulig tøff!

Ha ei strålande påske Sissel :)

Klem

Unknown sa...

Jeg abonnerer på ROM123 og la godt merke til industritavla di - kjempesmart og kul! :) Artig! Gratulerer så mye med premien! :)

//Beate

Elis lille rede sa...

Gratulerer med kaffemaskinen! Så moro at du ble trukket ut, men ikke uventet. Du har jo så supre idèer at det nesten er rart du ikke har vunnet mere;) Kommer nok! Den godteskåla var gedigen! Nam! Jeg fikk to påskeegg av ene sønnen og kjæresten som er her på besøk i påsken, men innholdet har jeg ikke klart å spare til påsken.....har allerede spist opp halvparten, hehe. Her er det knallsol i dag, og fritt for snø, men det var 0 grader og litt kald vind, så sommeren er ikke her helt ennå heller. Gjør ikke noe, så lenge vi vet at det går rette veien, og at den kommer. Ha en riktig fin påskeuke, Sissel! Det er godt å lade batteriene hjemme, synes jeg. Klem fra Eli:)

Trollmora sa...

Genial ide da så du fortjente å vinne den altså!

Bondekjerringa sa...

Kjempeartig at idèen din ble plukket ut. Gratulerer med så flott premie! God påske!

Black Feathers sa...

Gratulerer så mye med beste tips og at du vant den flotte maskinen. Dette fortjente du. Flott tips ;)

Oj deilig og fristende godteskål ;)

Ha en flott påske ;)

Notre Maison sa...

Ja, vet du- det så jeg da jeg leste bladet, og det var så gøy! Det er utrolig artig å lese interiørblader og kjenne igjen blogger en har vært inne på, eller følger, og liksom "kjenne" litt til personen bak! Utrolig gøy, gratulerer med både innlegg og premie! Ha en flott dag, klem