torsdag 14. oktober 2010

SE HVORDAN DEN BLE ETTER- SOM BORD....

Her  har  en liten søtnos ... "linselus" sneket seg med på bildet....

Kabeltrommelen ble til bord ute i Vinterhagestuen...

Med teksten LA DOLCE VITA..som vel oversatt betyr noe sånt som Det gode "søte" liv...


Heisann ! Her har høsten kommet for fullt og det er absolutt ikke noe utevær,det regner stort sett Uten stopp og vinden  røsker rimelig godt utenfor ....og hva er da vel bedre enn å ha masse oppussingsprosjekter på gang..ialle fall i TANKENE ! Men etter som formen ikke tillater det helt store..så får man ta tiden til hjelp... En ting er ialle fall sikkert at det er blitt  Rene Terapien for meg å ha denne interessen for alt som har med Interiør å gjøre. Viktig å få tankene Konsentrert på annet enn Smerter og  alt det som jo Kronisk sykdom og Smerter  fører med seg ...
Ble da ganske så flott å bruke denne lille KabelTrommelen som BORD i VinterHagen. Valget falt på å Male den med Vannbasert ren HVIT maling Glans 40. Ble først pusset ned litt og selvsagt Vasket i Salmiakkvann,før den fikk et lag med Heftgrunning. Etter som Vannmalingen Dekker svært dårlig så måtte det her til noen ekstra strøk..før finishen ble bra nok !
Nå vet jo vel alle som følger Bloggen min at jeg liker å  omgji meg med  flotte veggord og værs..  for å "pynte" litt  der hvor det Passer seg  ...så her fikk Kabeltrommelbordet teksten LA DOLCE VITA..

18 kommentarer:

Synnøve sa...

Hei Sissel
Jeg ønsker meg en kabeltrommel. Å hva for jeg se?? Jo,du har det også du:) Du er et oppkom av ideer og kreativitet.
Kjempefint som bord,og nydelig med tekst på.

Vind,regn og hagelskurer her også. Var i to timer i marka med Dennis i dag, og det var en kald og bløt fornøyelse. Tent opp i ovnen når jeg kom hjem,og holder på og får varmen i meg nå.

Ha en fin kveld
Klem Synnøve

Synnøve sa...

Hei Sissel
Jeg ønsker meg en kabeltrommel. Å hva for jeg se?? Jo,du har det også du:) Du er et oppkom av ideer og kreativitet.
Kjempefint som bord,og nydelig med tekst på.

Vind,regn og hagelskurer her også. Var i to timer i marka med Dennis i dag, og det var en kald og bløt fornøyelse. Tent opp i ovnen når jeg kom hjem,og holder på og får varmen i meg nå.

Ha en fin kveld
Klem Synnøve

Marianne sa...

Åååå en sånn ønsker jeg meg også, men min mann vil ikke høre snakk om d :(
Får bare drømme meg bort i dere andres bilder som har klart å skaffe en trommel.

Han en fin høstkveld.
Marianne

Bettum Villa sa...

Den ble jo kjempe lekker da!! Var virkelig prikken over i'en med det veggordet.
Ønsker deg en flott uke.
Klem Madelén

Unknown sa...

Så kreativt!! Virkelig flott bord ble det!! Jeg er meget imponert... :-) Klem til deg!!

Lykkeliten sa...

Stilig!! Utrolig hva noen veggord kan gjøre med ting:) Skulle gjerne hatt en kabeltrommel selv! MEN har ingen steder å ha en, og slett ingen vinterhage her=/ Men kanskje en gang...;)

Masse prosjekter får tiden til å fly, og man får annet å konsentrerer seg om. Det er herlig! Ha en fantastisk helg:)
Klem♥

Jeanette sa...

kjempe tøft!! flink du er:-)

alexxis sa...

OI OI OI.. se der ja,den ble jo knall fin jo:)
very nice:))
du er så flink!!

Therese fra huset med de rare i sa...

Så nyedelig det ble:) Flink er du !!

Besta sa...

Kabeltromler blir flotte bord:) Så fint det passet inn hos deg.

ha en fin helg.
klem fra marilyn

Fossestua sa...

Knalltøft kabeltrommelbord :)
Stilig med tekst på :)
Klem fra Lise

Anonym sa...

Dette ble flott Sissel!
Passet så fint i vinterhagen din:)
Nydelig og passende tekst var det også!
klem Laila

Anonym sa...

drit fin vart den,man kan jo faktisk ordne å ha et sånt bord på stua også,rå flink er du!!ha en fin søndag!!:)ann lisbeth..

Oss på Tverråmoen sa...

Den ble jo knallfin! Takk for en kjempegod idé :) Kanskje det blir et prosjekt etterhvert her å :)

Ha ei fin uka

Anna sa...

Har 2 kabeltrommler i hage om sommeren. De er Så anvedelige. Mannen min hade ingen tro på det, men med litt maling va saken biff!!

hill`s interiørblogg sa...

Hei hei...
Har samme planer som det med kabeltrommel, men jeg skal da ha min ute. Jeg lurer på om du har fått tettet hullene som disse kabeltrommelene har?

Har dessverre ikke kommet så langt at jeg har fått gjort noe med min enda, for jeg tenker på om jeg skal få laget en ny plate oppå.

Klem fra Hill-Iren

nádya sa...

You did a great job!!! I don`t know how many times I came beck here to see and enjoy your new center table....just lovely!!!!
Nádya

Margrethe sa...

for en herlig uteplass=) inspirerende=)