lørdag 10. mars 2012

Bruken av gamle bilderammer på nytt





At jeg liker gjenbruken av gamle rammer har jeg jo vist i div. tidligere innlegg her på bloggen. 
Så er det jo alltid morro med noe som kan gjenbrukes ....
Og jammen finnes de i massevis liggende bortgjemt i skuffer og skap ...



Her har jeg på nytt satt sammen en del forskjellige som har fått noen strøk med trestjerners sort gulvmaling samme som vitrineskapet.
Selvsagt fjernes først glassene i rammene.

Ble liksom ikke helt fornøyd med første oppsettet jeg prøvde meg på, så her kommer siste  resultatet ..







Brukte enkelt og greit hampsnor til å henge de opp med bare fantasien som setter sine grenser så her er det bare å prøve seg frem.





Så da har  det allerede blitt  litt forandring på nye betongveggen.
Tar som oftes litt tid før jeg blir sånn helt fornøyd ..D:)


                             Sissel

5 kommentarer:

alexxis sa...

like it;)

Ida Madelen Glittum Maabø sa...

Det er kjempe kult med slike bilderammer :) Elsker forresten bloggen din kjempe masse, henter masse inspirasjon fra deg :) fin søndag til deg!

Synnøve sa...

Kjempetøft, Sissel.
Jeg sier det igjen ingen over og ingen ved siden,når det gjelder kreativitet. Du er bare et oppkom av gode ider:-)

Her skal det feires bursdag i dag.
Dårlig vær her også,men snøen forsvinner iallefall.
Ha en fin søndag
Klem Synnøve

Anonym sa...

kjempetøft med rammene i hampsnor,likeså den nye veggen:) Som du sier,det er bare fantasien som setter grenser. Ha en fin søndag.

Unknown sa...

Veldig fine rammer. Artig å henge de opp slik. Skal til Oslo på s.huset tirsdag, da blir det en tur innom ikea for å sjekke om de har fått no spennende der. Kjedelig med formen din også. Håper de finner ut av noe.
Stor klem Anki