torsdag 8. september 2011

Månedens interiørblogger i BOLIGDRØM og prosjekt Pallebord....




Takker så mye for alle hyggelige mail og kommentarer i forbindelse med at jeg denne  måneden  er  interiørblogger i magasinet Boligdrøm... les innlegget HER

Og så en superstor takk til dere i   Magasinet  for at netopp jeg fikk denne muligheten.

 Til dere som enda ikke vet det,  så har også   BOLIGDRØM  egen blogg  som absolutt er verdt å titte innom.

Etter at innlegget kom på trykk i magasinet har det også i den forbindelse dukket opp en del spørsmål...   noe som jo er veldig morro.  og en del   har da  også etterlyst  og  vil så gjerne se mere av  min  " miniutgave " av Pallebordet som er vist i bladet.

SO HERE IT COMES...



Her er da noen nye bilder og dette er ganske enkelt satt sammens av to stk. minipaller.
Deretter er det malt med  trestjerners hvit gulvmaling, for å få en litt blankere finish. Fire av de klassiske gummihjulene med brems/sving er påmontert, så hærlig å endelig ha fått et bord  som er lett å flytte på :)




Etter som jeg er veldig glad i dekorere med veggord ......
Hva er vel da mere passende på et bord enn disse ... Shoppet  ifra nettbutikken  BOLIGFRYD
Noe med det at teksten bør  liksom passe der hvor den brukes ...

Sit long
Talk much
Laugh often


Etter som bordet har fått sin plass her inne på stua, mellom go`stolan...




Som bordplate ville jeg finne noe som ikke jeg hadde sett brukt tidligere...og med denne ideen ifra handyman, så ble det funnet frem en pleksiplate. Som egentlig er en sånn som brukes  til  Dusjvegger :)) En som hadde stått ubrukt i kjelleren i mange år.

 Man tager hva man haver !

Denne ble kappet i passende str. og syntes faktisk det ble både  ganske så stilig og ikke minst Praktisk.
 Da veggorda er  festet  på selve bordplaten så måtte det til en løsning slik at disse kunne sees.

Til slutt en liten men akk så viktig detalj......  for å sette det helt personlige preget på bordet... så ble to små metallplater  festet på forsiden .

Lampen er  min  sorte drøm ......
Selvsagt en ekte Bourgie Kartell...

Har fått en del nye følgere i det siste, så morro ...
Velkommen skal dere være og håper dere vil trives her inne i Daisys home.



Ha en strålende Torsdagskveld

20 kommentarer:

Havfruen sa...

Nå ble jeg stum...av beundring...og det er sjelden jeg mister munn og mæle....
Men for et steikfint bord!!! Det var knall!!!! Det skal vises Gubben når han bare kommer hjem.....
Jeg beundrer alt dere får gjort!! Jeg sitter og ser på prosjektene mine. Lite som skjer da....
Riktig god helg, klem til deg:)

Unknown sa...

æ å vil ha sånn:)
Anki

I Det Lille Grå Huset sa...

Kjempefint pallebord!!
Og knallfine bilder fra stua di... Veggene ble kjempefine =)

Fant bloggen din inne på facebooksiden til TIPS OG INSPIRASJON TIL HJEMMET ;)

Gratulerer med månedens interiørblogger også =)

Hilsen Line

Elis lille rede sa...

Fy søren så lekkert det bordet ble! DET kunne jeg tenkt meg sjøl;) Gratulerer med plass i bladet. Har ikke fått kjøpt det ennå, men jeg MÅ jo bare ha det! Ha en toppers kveld videre, Sissel! Klem fra Eli:))

FruVa sa...

Så fint bord! Du er flink :)

Har ledig veggplass ved sofakroken vår, og har tenkt veldig på hva jeg skal ha der. Helt til jeg så veggordet du har brukt...Det hadde jo passet perfekt :D

Cathrine sa...

Så fint bordet var, du er veldig flink! :) Ha en riktig så fin helg :-)

Oss på Tverråmoen sa...

Neimen så snedig det bordet var!! Det likte jeg veldig godt :) Kjempeflott bord!

Ha ei riktig god helg. Klem

Trollmora sa...

så fint asså;-) det jeg liker best med dine prosjekt er at du tar deg så god tid at det blir kvalitet over resultatet. Det liker jeg så godt. Farmor sa alltid at 'det e forsjell på sjit å kanel' å ho hadd jo rætt;-) de aller fleste kan jo ta en palle å male den men ikke så mange får til et resultat som dette. All ære til deg! Det gjelder forøvrig både vedkasser, postkasser og lounger også. :) god helg fra et havgap te et anna :)

Torilpia sa...

Hei Sissel :o) Har kost meg med Boligdrøm i hele formiddag :o) Har ikke hatt fred og ro til å sette meg ned med det før. Men i helgen er jeg på "tur" uten barn og ingen planlagte sosiale sammenhenger. Bare avslapping og kos. Nyter utsikt over sjøen og ser at solen skinner på rognebærtrærne utenfor her .. må vel finne frem kamera og ta en tur ut. Kanskje får jeg tatt noen bloggbilder også :o)
Bordet ditt er så flott - men jeg må flire litt fordi jeg får assosiasjoner til et tv-program hvor mannen skulle pusse opp hjemme imens kvinnfolket måtte holde seg unna. Han gledet seg sånn over å skulle gi henne prikken over i-en; et pallebord (ikke så tøft som ditt da). Hun presterte å spørre; har du betalt penger for det der?? Stakkar han ble nok litt skuffet ja - men må vel si at han til syvende og sist nok hadde bedre peiling på interiør enn henne .. haha ..
Lurer faktisk på om jeg skal anskaffe et abonnement på Boligdrøm - det passet meg og min smak veldig godt. Driver å jobbe med han som er "min hjelpende hånd" ifht å få pusset opp mitt gamle spisestuemøblement à-là Sissel - men jammen er han vrang gitt .. :o)

Ha ei fortsatt super helg - stor klem fra meg :o)

alexxis sa...

elsker det borde der, rå fint:)

Trøkk sa...

Kjempefint! Inspirerende gjenbruk!:-)

Tovepia sa...

Fy søren det ble flott!!...og bruk av plexiglass oppå var genialt!
Flotte ord på også som virkelig gjorde seg.
Ha en god ferd mot helg, klem fra mæ;)

Små gleder sa...

Utrolig fint :D

Små gleder sa...

Utrolig fint :D

Maris Interiør sa...

Takk for et supert tips. Bordet ble råfint;) Har jo sett pallebord før, men du fikk satt eget preg på det, og prikken over ien med fine ord og metall platene. Flink du er!

Maris Interiør sa...

Takk for et supert tips. Bordet ble råfint;) Har jo sett pallebord før, men du fikk satt eget preg på det, og prikken over ien med fine ord og metall platene. Flink du er!

Unknown sa...

Genialt! Og så fint!!;) Du gir meg inspirasjon til å bli mer kreativ! Jeg tenke jeg skulle prøve meg på dette palleboret, men jeg har ingen gammel dusjvegg, men jeg ser de selger akrylplast på chlas ohlsen som det går vel an å bruke? Jeg lurer også på hva du har brukt for å feste den til pallen? Blankt lim? Har jo ikke lyst at limet skal syntes igjennom.
Morro dette;)

Unknown sa...

Genialt! Og så fint!!;) Du gir meg inspirasjon til å bli mer kreativ! Jeg tenke jeg skulle prøve meg på dette pallebordet, men jeg har ingen gammel dusjvegg, men jeg ser de selger akrylplast på chlas ohlsen som det går vel an å bruke? Jeg lurer også på hva du har brukt for å feste det til pallen? Blankt lim? Har jo ikke lyst at limet skal syntes igjennom.
Morro dette;)

Anonym sa...

hei stili bord, kossen har du festet pallene sammen?

Pallebord sa...

Veldig stilig bord! Tøff detalj med metallmerkene. Hvor fikk du tak i dem?