mandag 18. mai 2015

DIY - Aller siste Palleprosjektet på plass i hagestuen.

Bar laget av 2.stk Paller.




 Det Formelig bobler over av iver når ett nytt palleprosjekt er på gang, spennende å se når det omsider kommer på  plass  :) :)




Etter at det ble oppdaget vannskade her inne ved murpipen, peisen.
Har  jeg virkelig sett frem til at hagestuen eller vinterhagen som vi kaller den, skulle stå ferdig renovert foran årets sesong. 


 Rivingen  og renoveringen startet i fjor sommer og det skulle da vise seg å bli  mer omfattende en først antatt. 
Men med mye jobbing, maling og div. er altså nå hagestuen omsider gjenåpnet for bruk :)

Og her ute skal det meste være gjenbruk og stå i stil. 
Det vil si, møbler laget av Paller.




Som jeg skrev i mitt forrige innlegg, var planene allerede da klare for ett nytt palleprosjekt.



Så med to stk. paller og planker ifra  pallekarmer til å lage topplaten, ble det aller siste tilskuddet en BAR.





Her er den skruet sammen og klar for beising.






Baren fikk ett par omganger med sort oljebeis, og tar dermed igjen fargen på skilleveggen ved vinduet.

En flott kontrast mot det ellers fargerike som er i rommet.


For i en utestue er det lov å leke med farger :) 










Ellers så har litt av det andre interiøret fått ett strøk med den turkise fargen som jeg synest setter prikken over det hele:)



Nå er det rett og slett ikke plass til flere pallemøbler i hagestuen, så får vel si meg fornøyd så langt :) 



Til dere som titter innom, ha fortsatt flotte Mai dager  :)



                             Sissel 



1 kommentar:

Kristin sa...

Lekkert! Du er kjempedyktig, Sissel! :)