tirsdag 6. april 2010

SESONGENS FØRSTE KVELD I VINTERHAGEN

Som jeg har blogget om tidligere så har vi Vinterhage,men kunne vel like så godt kalt den for SommerHage.For den blir tatt i bruk når det begynner å bli mildere i været og den værste vinteren er over.Så i løpet av Påsken så ble det såkalt Sesongåpning!Da ble det Fyrt opp i Peisen og servert Kalkun m/tilbehør.Men ikke alt er jo kommet helt til sin rett i rommet enda,men blir vel etter hvert...
Her er Påskekyllingene ! Meg ,datra og svigerdattra.
Foran peisen ,sammens med handyman,datra og sønn.

9 kommentarer:

alexxis sa...

kjempe koselig kveld med god mat:))

Havfruen sa...

Så herlige bilder:)) Her oser det kos og trivsel:)
Flotte "påskekyllinger", flotte damer alle 3:)
Sikkert deilig med vinter/sommerhage, jeg gleder meg til å ta grillhytta i bruk.
Solrike dager men nå har det blåst opp her.
Kos dæ, klæmm fra mæ:))

My home is my Castle sa...

For ett flott trekløver :))
Like i fargene er dere og ;)
Og for en herlig plass dere har !!! Vi planlegger en utestue/grillbu og håper vi og, iløpet av sommeren forhåpentligvis, kan kos oss der :))

ha en fin kveld videre. Nå er det fruene på tv ;)

Klem,Kari

Fruen på Skogmo sa...

Så søte påskekyllinger da :o)) Kan tenke meg at dere koser dere i vinterhagen. Hærlig med en lun uteplass!

Måtte smile dag jeg så vinglassene dere drikker av. Slike har nemmelig jeg også mange av, pluss asjetter, div. skåler, mugge og serveringsfat. Hmmm... kanskje jeg skal finne de fram fra kjelleren og ta de med på hytta??? Hmmm... der fikk jeg noe å tenke på gitt...

Ha ei finfin uke! Stor klem

Precious Home sa...

Åh! Dette så koselig ut! Ønsker virkelig en vinter/sommerhage jeg også, men får vel drømmer videre....Blir forhåpentligvis en veranda til sommeren så da blir jeg fornøyd...

Black Feathers sa...

Det så kjempe koselig ut. Stilige flotte Damer i påske stemmning ;)

Er en smule misunnelig på den vinterhagen. En slik hadde det vært deilig å hatt ;)

Ha en fin dag du ;)

Besta sa...

Nydelige påskekyllinger:)
Og flott vinterhager.
Ha en fin dag.
klem fra marilyn

Anonym sa...

ein kjæmpe korseli kveld i vinterhagen,me ein knall god mat!!klemz ann lisbeth

GroLinda sa...

Tusen takk for koselig hilsen ;o) varmer godt det! Ja det er trasig når kroppen ikke er med. men det blir snart bedre ;o)
Så flott vinter/sommer hage dere har også så nydelige "barn". Påskekyllingene i sofa`n var søte ;o)
ha en fortsatt flott uke. Nå er det meldt bedre vær fra imorgen!
klem fra Gro :o)