mandag 15. november 2010

BLACK AND WHITE AFTEN

Lille Olav som har pynta seg så fint,gleder seg til å få smake på middagen til bestemor...


Morro å lage såkalte " Temakvelder " når man  byr  på middag, dette for  å få en litt annerledes piff på selskapet .
Denne gang ble det Black and White, og da er det jo et Must at  bordet er  dekket  med  de rette fargene.
PinneKjøtt m/tilbehør stod på Menyen,viktig å kose seg med Julemat også Før jul  Synest nå jeg da ! Pinnekjøtt er nok Min personlige Favoritt når det gjelder julemiddag,da selvsagt servert med Kålstappe. Dette ble iallefall   en riktig så Koselig  og morsom kveld.
Og selvsagt var da også Gjestene kledde i Sort og Hvitt !

8 kommentarer:

Åse fra mitt lykkehus sa...

Så koslig da, spennend med sort og hvit tema,bordet var flott pyntet, flink du er.
Ellers vil eg bare skryta litt av bloggen din, ryddig å lett å lese, ikke minst mye flott.

alexxis sa...

var en amazing kveld da, med kjempe god mat og godt lag:))

Anonym sa...

takk for en super korselig kveld med god mat å drikke!!klems ann lisbeth

Fossestua sa...

Mmmmmmm, pinnekjøtt er det beste jeg vet å spise i hele verden!!!
Er sikker på at det ble en super kveld. Både bordet og dere var kjempfint pyntet og black and white tema passet jo som hånd i hanske hos deg :)
Ps. Kanel i kaffe har jeg aldri hørt om,men det skal jeg jammen prøve ;)
Klem fra Lise

Havfruen sa...

Stilig!! Pinnekjøtt som er så godt...Det skal kjøpes inn her også:)
Ha en fin tirsdag, klem fra meg:)

Besta sa...

Det høres ut som en koselig aften og deilig mat.
ha en fin dag.

klem fra marilyn

Oss på Tverråmoen sa...

Vi hadde julemiddag i helga vi å. Koslig å gjøre litt ekstra ut av et selskap.

Ha ei fin uka.

Lene sa...

så flott pynta! lekkert! hvor får man tal i de stoltrekka du har?