søndag 19. februar 2012

Råstilig kabeltrommel .....




Oh ... lykke sier nå jeg  for endelig lyktes det å få tak i kabeltrommel med rett str.

Jammen har det vært litt av en jakt og ikke enkelt å oppdrive.
For enten har de vært alt for store i omkrets eller for lave, et eller annet har det vært vil jo helst at det skal passe så bra som mulig til prosjektet jeg har tenkt det til.

Så etter flere timers kjøretur på lørdagen,  ble det full klaff.
Små skader er å finne på disse men pytt hva gjør vel det.

Bare så det skal være sagt så må man vel uansett klargjøre og  spørre på  forhånd der hvor man evnt. vet at de har sånne liggende .Og er du heldig så får du lov å ta med deg hjem :)
Slettes ikke så fin behandling de får der de ligger slengt rundt omkring, så derfor uungåelig å finne noen uten en liten skade.

 Måtte bare vise det  ene som  hadde et knallstilig trykk på "bordplaten" og dette vil jeg selvsagt bevare snakk om stilig:)


Har aldri før sett lignende så dette blir knall å  bruke .....






Hva de skal brukes til .... 

 Kommer garantert tilbake til det etter hvert her inne på bloggen.
Litt spenning må til så følg med .....

 Aller først skal de få en real god vask, spyling og deretter trengs sikkert en lang tørketid før noe som helst kan gjøres. 

  Flotte er de og kan tro jeg er storfornøyd med helgas kupp:)


           Ha ei fin fin  ny  uke folkens

                          Sissel

18 kommentarer:

Havfruen sa...

Knallfin!!! Nå er jeg spent:)
Klemmings:)

Synnøve sa...

Gratulerer med vel overstått presentasjon av interiør. Skjønner at det ble en suksess.

Kjempetøft kabelbord med trykk.
Gleder meg til og se de ferdig staylet:-)
Klem

Unknown sa...

STILIG =)

Unknown sa...

wooow. Sa du litt misunnelig, de stilige merkene på dem da. Det kaller en kupp. Hvordan i all verden fikk du tak i disse om en tør spørre?
Spent på fortsettelsen. Anki

Frøken Lauten sa...

Den var skikkelig tøff Sissel! Det blir helt sikkert et lekkert møbel :)

Klem Lotte

InnsidenUt sa...

Så stilig, lykke til:)

sisselastrid sa...

No er eg spent på kva dette skal bli ;)

Gledar meg!

Klem

Yvonne sa...

Knall tøft din heldiggris hehe =)

Kjempe stilig!

Klem fra Yvonne.

Casa Idylle - Kjerrberg Terrasse sa...

Knalltøfft.<3 Gleder meg til å se hva planer du har.
Klem fra Kirsten

Fru Hansens Kreativiteter sa...

WOW !!! Sååå heldig du har vært !! Kul skrift og gleder meg til hva du finner på :) Blir helt sikkert tøft !
Klem

alexxis sa...

det blir nok noe bra du kommer med tenker jeg;)

I Det Lille Grå Huset sa...

Spennende! Gleder meg til å se hva du finner på med de ;)
Og lurt at du informerer om at det er lurt å spørre før man tar disse med seg...det er jo egentlig pant på de! Bor med en elektriker nemlig ;)
Ha en fin dag!
Klem Line

Anonym sa...

Hei!

Har lese bloggen din i ca i mnd no, å er veldi begeistra:) du har supre idear og kjempe kreativ! Har ein kabeltrommel med ein del svart print på eg og. Den driv å tørkar seg, men har veldi lyst å måle den kvit, men likevel bevare printet. Har du eit tips for best muleg framgangsmåte der?

Gledar meg alt til neste innlegg:)

Anonym sa...

O`lykke for et varp! Blir spennende å se videre. Blir så inspirert av den skjønne bloggen din. Ha en fin dag videre. :)

Unknown sa...

Et kupp! Gleder meg til å følge med videre.
Klem Drude

Pia Maria sa...

Så stilig Sissel!!! Jeg tror kanskje den størt skal bli nytt kjøkken bord???? hihi

God start på uken til deg, her er det slapp mandag og snart middag=)

Klem Pia Maria

Marianne Dragon Waagan sa...

Knaillstilig trommel...gleder meg til å se det ferdige resultatet:)

Ønsker deg en finfin onsdag:)
Klemmer Marianne

Unknown sa...

Utrolig flotte! Skulle gjerne vært en eier av en slik en.. men godt de er i eie hos deg. Da kommer de til å bli vakre!
Ha en toppers onsdag! :-)