torsdag 12. april 2012

Nye palleplaner

  



Gledes til det blir litt varmere  i været og nyeste palleplanene kan settes ut i live :)

For har kjempelyst  til å få laget noe nytt av paller og planene ligger klare.
Paller kan jo brukes til så mangt og mye, bare fantasien setter grenser.





Skal også denne gang bli laget noe nyttig, men derimot noe helt annet enn denne hærlige loungen.

 

Etter hvert som snøen smelter  og det blir triveligere å holde til utendørs håper jeg det blir oppstart av prosjekt paller igjen :)

Pallene står klare og bare venter .....

Men før den tid er det en del som står på vent innendørs.

Her om dagen ble det gjort en bestemmelse i kanskje litt for full fart ...  men nå er det for sent å angre og  dette medfører at  det nok blir full forandring inne på spisestua ...igjen :)


Og som dere vet så liker jeg slettes ikke å avsløre noe som helst før det hele er i boks.


Så vent og se ...... planer må man jo ha eller ?


                           Sissel     
                                                       

10 kommentarer:

Elis lille rede sa...

Jeg må le av deg, Sissel;) Ja, det ene fører med seg det andre, det vet jeg alt om, hihi. Så spennende å se hva ditt nye palleprosjekt skal bli! Ha en fin morgendag. Krysser fingrene for finvær og litt varmere!

Klem fra Eli:)

Bondekjerringa sa...

Lver bare en gang og man kommer ikke langt uten planer og drømmer :)
Her er det allerede fyr i ovnen og bondekjerringa ligger på sofaen med pledd og er klar for en skikkelig kosehelg! Ønsker deg en flott helg!

Casa Idylle - Kjerrberg Terrasse sa...

Dette gleder jeg meg til å se.<3 Vet at det blir fantastisk uansett.

Mange klemmer fra Kirsten

Fru Hansens Kreativiteter sa...

Nå er jeg spent !!
Både hva du finner på inne og ute :)
Ha en fin helg !!!
klem fra ingrid

Black Feathers sa...

Åh, dette høres veldig spennende ut. Gleder meg til å se hva du skal gjøre nå :)

Ha en flott helg ;)

sisselastrid sa...

Planar må ein ha ;)
Og du har alltid mange på lager,
og det er like spennande å sjå kva det blir kvar gang ;)

Er skikkelig misunnelig på den palleloungen din ;) Trur eg må herme litt ein vakker dag (om eg får tid).

Ha ein strålande dag vidare Sissel :)

Her er det pakking og tur på programmet ;)

Klem

alexxis sa...

blir spennende å se hav du har til planer:))
god helg:)

Notre Maison sa...

Oj så spennende!! Gleder meg til å se! Ha en fin kveld, klem

Bjørkli Søndre sa...

Planer må man ha! Spennende med palleprosjekt da. Loungen din er jo superflott. Gleder meg til å se hva annet du finner på. Vi har fullt av paller her på småbruket, så det å få palletips og inspirasjon til å bruke de må jeg følge med på. nå er det bare uteprosjekt på småbruket som står for tur. Inneprosjekt er det forbud mot nå til utpå høsten. Endelig er våren på vei hit i trøndelag, så man kan holde på ute.

Ønsker deg en super søndag!

Fru Mæla - Mer enn bare ord - sa...

Jeg skal lage pallekrok i år og gleder meg :D Jeg fikk en tips om å heller bruke disse "kassene" underst slik du har gjort - for å slippe å bruke VELDIG mange paller for å få høyde på det. Men hvor får man tak i dem? :)