søndag 29. september 2013

DIY Krydder / KjøkkenHYLLE av PALLE





Atter en gang har det blitt gjenbruk av de fantastiske Europaller :)


 Denne gang Palleprosjekt  DIY for kjøkkenbenken.


Resultatet ble en rustikk og røff krydder / kjøkkenhylle.










Saget pallen i ønsket bredde og deretter fikk den en grundig puss og salmiakkvask.


Denne skal få beholde sitt rustikke preg og ikke behandles med noen form for beis eller maling av noe slag.






                    Ikke alltid det trenger koste noe  :) 


Paller og deler av paller er alltids å finne i snikkerboden :)










Stæsjings resultatet av hyllen ble til slutt sånn. 












Masse prosjekter / ideer skulle så gjerne vært satt ut i live.




Men for tiden er det ting som  for min del virkelig setter grenser for hva som kan gjøres uten at jeg skal komme nærmere inn på dette her :( 






Ny uke og nye muligheter, så ha ei kreativ uke folkens :) 




                               Sissel 



3 kommentarer:

alexxis sa...

kjempe stilig:)

Elis lille rede sa...

Ååå, den ble knallfin! Du er så flink til å se muligheter! Ha en kreativ ny uke.

Klem fra Eli:)

Linn sa...

Så flott hylle:-) har en del ( mange) paller liggende hjemme jeg også, kanskje jeg burde se litt på dine flotte palle ideer og prøve meg jeg også:-) kjedelig at ikke alle dine ideer kan settes ut i live:-( du er jo så flink:-)
Husk og ta turen innom fargerike neste gang du er på steinkjer, de har tatt inn masse pure and original, masse forskjellige farger, og selvfølgelig så bestiller de opp det du måtte ønske som de ikke allerede har:-):-) jeg skal ta noen bilder fra utstillinga deres og blogge det, må bare huske kamera imorgen når jeg skal på jobb:-):-)
Ønsker deg en fortsatt fin dag videre:-):-)

Stor klem fra Linn