onsdag 22. april 2009

DÅRLIG NETTVERK...

fra www.landstil.com sin nettbutikk fikkjeg denne pakken,som var så fint innpakket....og innholdet var disse lysestakene med CROWN-mønster.SÅ skjønne da,og så fant jeg matchende blomsterpotte på amfisentret.








Hadde jo disse RED SPOT,som de første GREEN-GATE i samlingen. LItt av nettshoppingen i det siste.Har fått disse søte GREEN-GATE koppene,claire multi.Er bestilt ifra Romantiske hjem.




Ja her har det såvidt vært nettverksforbindelse siden før påske.Derfor har det rett og slett ikke vært mulig og fått lastet ned bilder og vært inne lange tiden om gangen.Skal IKKE skryte avTELENOR i så fall.Har ringt dem utallige ganger,men de kunne desverre ikke melde FEIL,da det ikke var noe som kunne tilsi at det var det som var grunnen til den dårlige forbindelsen her.Fikk tilslutt et 820nr som jeg måtte ringe,og han som svarte der kunne iallefall fortelle meg med det samme at det var FEIL på linja ut herifra til sentralen.Ja,men hva gjør jeg da?spurdte jeg fortvilet og lei som jeg var etter all ringingen og styret.Du må bare ringe 05000 og melde FEIL på linja di,var svaret!Forstå det den som kan!!

5 kommentarer:

Brit. (lille meg) sa...

Grrr! Så ergerlig! Irriterende at nettet ikke virker som det skal----
De koppene var nyydelige!!
Lysestakene var også flotte! Du var heldig der.
Ha en god kveld!:)

Ingunn sa...

Hei. Koselig å se deg her igjen.

Ha en fin torsdag.

Klem ingunn

Synnøve sa...

Så flotte lysestaker og kopper:)

Telenor kan ikke skryte av at de kan gi skikkelig service;(
Håper det ordner seg nå for deg:))

Ha en fin helg:)

Vibeke / Mammas Hus sa...

Så fine kopper du har!! :) Jeg har kjøpt meg en ny og en asjett i dag. Stor lykke. ;)

Er veldig fornøyd med sofaen, i tillegg til at vi synes den er fin, er den veeeeldig god å sitte (og ligge) i. ;)

Ingunn sa...

Ønsker deg en god helg! Klem