onsdag 29. juli 2009

UTFORDRING-VIS DINE LYSEKRONER....

Her hos meg blir det aldri nok av lamper ,og lysekroner er ikke noe unntak.De fleste har vel vært vist i tidligere innlegg,men denne henger altså i mellomgangen min,og den ble kjøpt på Bohus.


Denne henger i trappnedgangen,og er satt dimming på.Som det øverste bildet viser.


Denne synest jeg etter min smak,kanskje er i meste laget,men,men...Den har fått plass i yttergangen ved den sorte/sølv-veggen.Kjøpt på en interiørbutikk,disse er og få kjøpt med Sorte prismer også,men jeg valgte den med blanke.



Og denne som jeg netopp viste i mitt soveromsinnlegg.Den er kjøpt ifra Landstil nettbutikk,og passer veldig fint på et soverom.











Denne Designlampen ifra franske MR.MARC henger over spisestuen.Det må vel være den dyreste lampen som jeg noensinne har kjøpt,og kommer til og kjøpe.Men etter min mening så er den verdt det,veldig spesiell og stilren.





Idag hadde jeg tenkt og UTFORDRE alle dere der ute,som har lyst til og vise frem sine LYSEKRONER.Skal bli spennende og se,for jeg vet at det iallefall finnest minst en Lysekrone i hvert hjem.Det være seg Takkrone eller hengende kroner,lysekroner i forskjellige dimensjoner...
Ta UTFORDRINGEN og send den videre til blogger dere evnt.vil Utfordre!
















5 kommentarer:

Moderne Retro sa...

For noen flotte lysekroner. Her i huset er det kun "vanlige" lamper, dvs. har en hang etter "designlamper" fra bl.a. Flos.

Tusen takk for tilbakemelding (og hjelp) vedr. bilvalg. Kjekt å lese at dere er så fornøyd. Ser nok ut til at vi ender på samme bilmerke som dere. I går lånte vi to biler derfra med ulike utstyrspakker, og har bare blitt mer og mer overbevist.

Brit. (lille meg) sa...

Jeg er stum!Du må ha litt av et hus, med så mange gedigne lysekroner!
Det kan ikke være mange som matcher dette!
Takk for at viste dem til oss.
Selv har jeg ingen lysekroner, bare vanlige taklamper. Men min mamma har en flott gammel lysekrone,den er over 100 år gammel.......
Ha en fin kveld!:-)

home 4us sa...

Hei, jeg skal ta utfordringen men det vil ta en uke for jeg har ikke fått hengt opp den nyeste ervervelsen:)

Har en fra før(jeg er ingen stor lampedame, men lysekroner har jeg sansen for)

Den nye er stor og lekker og skal henge over salongbordet.Det var et impulskjøp som jeg ikke angrer ett sekund på. Jeg skulle egentlig ha et par nye golvtepper til sommerhuset også bare hang den der. Rett framfor meg..Det var det siste, på salg, jeg måtte bare ha den!

kan nesten ikke vente med å vise den frem:)

Cathrine sa...

Heisann!
Her går dagene og sommeren har vært fin..Men har vært mye plaget med ryggen,ser ut som jeg må bare leve med denne smerten..
Bruker ikke noe imot dette,synest jeg blir så sløv av tabeletter,så jeg biter sammen tennene masse. Minste mann begynner i barnehagen om noen uker,og det tror jeg skal bli godt..
Ja det er ikke bare å operere seg,det neste de har lyst til å gjøre med meg er å stive den av,men det blir ikke aktuelt..Operasjonene tærer på og man blir jo bare svakere av di..
De tabelettene du skal begynne på gikk min mormor på,hun ble veldig sløv av disse,men jeg veit ikke hva slags dose du skal ta da..
Føler med deg,ikke nå kjekt å gå å ha vondt hele tiden..Man har så lyst å få utrettet litt mere,men som sagt man får det ikke til..
God bedring;titter innom bloggene deres selv om jeg ikke legger igjen komentarer:-)

Klem Cathrine

Anonym sa...

Hei. jeg lurte litt på den lysekronen du har hengt i gangen med den svart/sølvtapeten. den likte jeg. hvor har du kjøpt denne å hva koster den sånn ca? flott hjem forresten :)