onsdag 7. oktober 2009

OPPUSSING I SOFAKROKEN

Skinnsalongen med tilhørende pall,ifra Bohus..Har hengt opp sorte panellenger ,med hvit mønster..og selvfølgelig hvite trepersiennere ...
Sofabordet har jeg nok ikke vist tidligere.Det heter PLAZA ifra KLEPPE,er kjøpt hos Møbelringen.Dette er i tre høyder,med glassplate øverst.

Telys med tilhørende speilbrett,kjøpt hos Bohus.
Denne veggen der hvor Sofakroken er,har også fått oppshining da resten av stua ble tatt nå.Her er det jo Panelvegger,og de ble denne gang malt med LADY OLJEMALING glansgrad 40,og selvsagt med den fargen som var brukt tidligere.,EGGEHVIT .Bare at nå har hele veggen fått mye mere Glans,før var den malt i vanlig 15.Så tipset mitt må være hvis en vil bruke samme fargen,men ønsker en aldri så liten forandring så bruk HØYERE GLANSGrad .Det måtte til to strøk ,men resultatet ble jo da ganske så bra!
Her ser det ikke ut til at Regnværet som vi har hatt hele høsten hittil,har tenkt å gji seg med det første.Æsj,nesten så en ikke får dratt med Daisy på en gåtur ,vil heller ligge inn i varmen å kose seg.Har nå fått mikset sammen dagens middag som jeg fant oppskrift på inne hos Maris rede.Så nå skal den raske enkle Grønnsaksuppen prøves ut...Får håpe at den faller i smak hos middagsgjestene da,hi...hi..Ha en fortsatt fin Onsdag dere som titter innom Daisys home!


3 kommentarer:

Camilla sa...

WOW for et LEKKERT SPisebord"" Kunne tenkt meg et selv, helt til jeg sjekka prisen :P

Synnøve sa...

For en nydelig sofakrok du har.
Må være godt og slenge seg nedi den og se en film:))

Ha en fin torsdag.
Her er det oppholdsvær,ikke til og tro. Så i dag har jeg gått en lang tur i sola.

Klem Synnøve

Black Feathers sa...

Du har altså så lekker stue. Knall tøft stuebord, jeg liker spesielle bord.

Ha en fin dag ;)