tirsdag 5. januar 2010

FØR -ETTER BILDER IFRA KJELLERLEILIGHETEN

Ja her har nå ALT som har med JUL å gjøre ,blitt behørlig Ryddet bort og Pakket ned .Og nå er det skinnende Rent i huset,så lenge det varer.Utrolig hvor skittent det blir og ikke for å snakke om Vinduene,faktisk så tror jeg at Alle de brennende Stearinlysene som brukes i denne tiden,får ta mye av skylden for det!Koselig de er men uff som de soter til overalt.Så tomt og rart med det samme alt er ryddet bort,men så utrolig godt at alt er tibake til hverdagen igjen,synest nå jeg.Man blir jo lei av all denne stasen når det meste har vært fremme siden slutten av november.



Som jeg har fortalt litt om tidligere,så har kjellerleiligheten vår,vært under oppussing .Det er datra og samboen som disponerer denne når de er her,og nå kan vi vel si oss ferdige med Kjøkkenet.Kjøkkeninnredningen som vi valgte ,ble levert av Byggmakker .Veggene i leiligheten ble malt i Eggehvit Glansgrad 40.Våre gamle Kjøkkenmøbler er blitt malt i Ren hvit i glansgrad 80,og kom godt til rette her Komfyren skal med tiden skiftes ut ,men får duge enn så lenge.Interiøret er det datra som her har tatt seg av,og hun har nok arvet min interesse der.Og takk til to flinke Handymans,hadde det ikke vært for svigersønnen som tegnet til og fikk ordnet Kjøkkenet.Så hadde det vel enda ikke vært noe nytt !For dette ble litt av en ForandringSYNEST DERE IKKE DET?

9 kommentarer:

Torilpia sa...

Helt klart - du får ingen protester fra meg nei .. :o)

Ble bærre lekkert Sissel .. kan tenke meg datteren og svigersønnen stortrives når de får bo der :o)

Ha en fortsatt fin tirsdagskveld!
Klemmer!

My home is my Castle sa...

Kjøkkenet ble kjempeflott :))

Klem,Kari

Besta sa...

Det var jo litt av en forandring, det ble flott:)
klem marilyn

alexxis sa...

jeg ble kjempe fornøyd..leiligheta ble jo som ny:)

Black Feathers sa...

Heisann du og riktig godt nytt år ;)
Ja skal si det ble forandring på det kjøkkenet. Det ble skikkelig flott.

Ha en fin dag ;)

Hobbyfrida sa...

WOW!!!! Nydelig!!! Kjempelekkert!!

Anonym sa...

Kjemeflott kjøkken:)
Tusen takk for hyggelig kommentar og fine ord frå deg:)
Koselig at du vil bli med på min Give Away:)
Ha en fin kveld
Klem Nina

Fruen på Skogmo sa...

Ojojoj!! Så lekkert kjøkkenet ble da! Og det er nok ingen tvil om at eplet ikke faller langt fra stammen ;o)

BtW; Har det kommet noen skikkelige interiørbutikker hjemme på Kolvereid eller Rørvik?? Noen som selger noe annet enn Black Design?? Eller kanskje man må til Namsos...

Line Maria sa...

Så fint d ble :) sku itj tru d va samme leiligheta, forandring fryder!
Stili hjem du har.