tirsdag 19. januar 2010

VERDENS BESTE ....


Kan man få stort finere ord en disse? Kan ikke si annet enn at det rører mitt hjerte ,så tusen takk min snille gode datter  for denne!Opplevde selv å miste både MIN pappa og mamma da de var i så alt for ung alder,og er idag glad for at jeg har så mange gode stunder og minner av MINE gode foreldre å tenke tilbake på.Så i hverdagens tjas og mas ,kan det være noe for alle å TENKE på.Dagene som går ,får man jo aldri tilbake!...Men  Er så evig takknemelig for å ha NOEN som  stiller og støtter opp,og tar seg TID til å Vise at de bryr seg.At det er noen som er villig til å Lytte og bryr seg ,når en er syk og dagene ikke er av de beste.Som SPØR hvordan du har det idag,stiller opp med en hjelpende hand og ikke minst Maser for å få en  OVER Dørstokken!At det ikke er alle som ser på en som en Sutrete Kjærring!Ikke det mest oppmuntrende å få slengt i ansiktet,når smertene river som mest i kroppen.TAKK til dere som er HER og har FORSTÅELSE, er villig til å bruke av TIDEN  deres,det gode Vennskap og ikke minst koselige BESØK  !Sånt skapes det også GODE verdifulle MINNER av!  Så mye å være Takknemelig for og det å SELV få LOV til å VISE at jeg bryr meg ,det Betyr så masse!!Klem Sissel.

4 kommentarer:

alexxis sa...

ja den fortjener du åsså!!!:)
ja viktig at man tar vare på hverandre,de man kan/har muligheten til å ta vare på og som viser sin kjærlighet tilbake:)
GLA I DÆ!! klem

Besta sa...

Jeg er sikker på at du fortjener den. Flott at vi har noen vi kan ta vare på:)
ha en fortsatt fin uke.
klem fra marilyn

Torilpia sa...

Så flott :o) Må få sagt at jeg synes det virker som om du er en helt toppers mamma :o)

Veldig viktig å ta vare på hverandre. Viktig å gi uttrykk for at man bryr seg - så ofte man kan.

Vi trenger en påminnelse om dette regelmessig - det er lett at dagligdagse gjøremål stjeler fokuset vårt ..

Klem!

Anonym sa...

ja d er vikti at vi tar vare på hverendre,å ikke minst at vi seter pris på di kjære vi har...du er en utrolig go å snill svigermor.klemz ann lisbeth..