torsdag 11. februar 2010

MAKOVER AV KJØKKENSTOL FØR-ETTER


Her har jeg funnet en av mine gamle kjøkkenstoler som var stuet vekk.Og denne er først blitt pusset og vasket med salmiakkvann.Deretter grunnet med oljeheftegrunning og malt i hvit lady oljemaling glans80.Stolputen er blitt frisket opp med nytt annerledes Trekk!Og for å fikse opp litt ekstra ,så har jeg pyntet med en Matchende pute.GJENBRUK er jo noe av det som jeg liker med Interiør,og derfor er det jo ekstra morro å få vise av det her inne!

4 kommentarer:

Havfruen sa...

Skikkelig stilig:)
Beundrer pågangsmotet ditt i å pusse opp møbler.
Har budalsstoler på hytta som kunne sårt trengt oppussing. HAr snakka om det i 5 år nå...enda har jeg ikke begynt:) Men det er 8 stoler...
Ha en flotters dag, klem fra meg:)

Henriette's innfall og påfunn sa...

Flott blogg du har! Kom tilfeldigvis innom via NIB.
Legger meg til som følger jeg :-)

FruLykke sa...

Hei.
Stolen her ble jo kjempe flott.
Akkurat prøvd meg på slik strykemerke på en pute, og ble kjempe fornøyd.

Så lurte på om det er det du har brukt her på stolen og puten?

Så du hadde pyntet opp noen gardiner også..
Så lite som skal til! :)

Hvor har du fått kjøpt slike store bilder?
Jeg kjøpte mine på panduro, men de er ganske små. SÅ kunna tenkt meg noe større.

Klem Annie

Anonym sa...

stili må æ sei ja.e ei bonkjærring som styre på æ å sju fra løksdala.