søndag 28. mars 2010

MAKEOVER AV NATTBORD-FØR/ETTER

Har hatt en enkel Oppussing av Nattborda .Da de hadde begynt å fått en del misfarging  i det hamrede metallet.så var de ikke lengre særlig pene .Enkelt og greit så ble disse spraylakkert,brukte  den hvite spraylakken ifra Europris.Men skal si at her måtte det til noen bokser ja,tror det ble fire til slutt.Denne sprayen har jeg erfaring med fra før og synest at den Dekker dårlig.Så neste gang når noe skal spraylakkeres så velger jeg nok en annen type spray.Men resultatet ble da bra til slutt og med nye Glassknotter,så er de så godt som nye igjen.Stæsjet har også fått noen omganger med sprayen!Er så heldig å ha Garasje/vedboden like utenfor  her,så kjekt å ha en sånn plass å holde til når man skal spraylakkere.Det må man iallefall ikke finne på å drive med INNENDØRS i huset,for da kan man virkelig få seg en Overraskelse,!!
Her har vi hatt et strålende Palmesøndagsvær og fått grillet og kost oss utendørs.Tar gjerne flere sånne finværsdager!HA EN FORTSATT STRÅLENDE FIN PÅSKE

5 kommentarer:

Synnøve sa...

Hei
Jeg syntes nattbordene var fine før også,men nå ble de enda finere.
Grillvær og sol dere da. her har det snødd litt og det var 0gr i formiddag. Nå er det minus gr;(

Ha en fin søndagskveld
Klem

Precious Home sa...

oj oj oj! Disse ble utrolig fine!!!

Ha en fortsatt fin kveld!

Havfruen sa...

Dette ble nok en gang lekkert Sissel:) Jeg har selv et rom i "verkstedet" som fulgte med huset, som jeg spraymaler i. Utrolig kjekt:)
Deilig dag ja, ble en kald pils i hytteveggen her etter turen i dag.
Nå ser jeg fram til besøk av barn og barnebarn, de kommer ons og tors til uka.
Flott kveld videre, klem fra meg:)

Boombox sa...

De ble kjempefine i hvitt! Du er flink!:)

Hjertedamas blogg sa...

Nattbordene ble jo bare så nydelige!!!!! Jeg bruker spraybokser fra Biltema. Det går jo med noen bokser, men jeg syntes resultatet blir bra. noen ganger så er det flott med den høyglansede effekten, andre ganger er det finere med matt. Og da maler jeg for hånd. Sjalabajs. Grethe