lørdag 13. mars 2010

NYE GARDINER TIL LØRDAGSKVELDEN

I dag har jeg omsider fått hengt opp mine nye Gardinlengder som jeg kjøpte for en stund siden.Måtte bare ta et lite tak med meg selv for å få det gjort..hi..hi..Denne gang ble det til at jeg kjøpte vanlige lengder,for ellers er det for det meste  Panellengder som er blitt brukt her,da det  egentlig er sånne jeg liker best Disse henger foran den doble skyvedøren ut til balkongen .Og er i SØLV grå farge,med sydde folder øverst .Synest kanskje de såg finere ut da de hang opp på butikken,så ikke sikkert de blir hengende så lenge...,ble ikke liksom helt fornøyd!

5 kommentarer:

alexxis sa...

dem var jo rå fin da:)

Synnøve sa...

Hei Sissel

Jeg syntes gardinene er fine. Var fint med foldere oppe på gardinene.
Jeg skal gå en lang tur i snøværet nå.
Ha en fin søndag
Klem

GroLinda sa...

Heisan :o)
Det ble jo rå-fint!!! Klart du kan ha de hengende oppe! Passet fint inn i stilen din ;o)
Ha en flott søndag!
Klem fra Gro :o)

Havfruen sa...

Gardiner er et møbel man MÅ like, hvis ikke blir alt feil:) De så jo flotte ut men du må like de:)
Har hatt barnebarn m/fam på besøk, da starter søndagen tidligere enn vanlig:) Trøtt som en dupp:)
Nyt søndagen videre, klem fra meg:)

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.