mandag 12. april 2010

SÅNN BLE LOPPIS-SKAPET

Omsider er skapet blitt ferdig! Litt tid har jo dette tatt,men sånn er det jo etter som Formen min er såpass laber som den er. Så skapet har stått ute i garasjen i lengre tid,men med god hjelp så har  da de   nye hengslene kommet på og den siste finishen tatt  før det kom inn på stua Og selvsagt så måtte et annet skap Vike PLASSEN for dette Og som nok da får plass i et annet rom i huset .Ja ,for sånn er det jo iallefall her og handyman bare rister på hodet!.Har ikke så mye han skulle sagt da ....thi..hi...Dette er da blitt Sprayet med CROME SØLVSPRAY,Så ikke noe maling er blitt brukt.En enkel og lettvint makeover !Noe av sjarmen med et gammelt møbel er vel at man kan se at Trevirket er slitt . Henslene er kjøpt ifra Landstil og passet jo perfekt til fargen på skapet.Måtte bare få prøvd ut CROME sprayen også på et møbel,så sånn ble da resultatet!

12 kommentarer:

alexxis sa...

det ble jo knall bra!!!
sykt kult:)

Linda sa...

Skapet ble knallfint!
Passer sikkert godt hos deg!

God natt, flinkis!
Smil og klem.

irina sa...

Vi har samme tanker ser jeg...for jeg holder på å spraye. Tror det er lurt om du sprylakkerer det eller lakkerer det fordi tror det flasser av...ha sprayet andre møbler.

Klem

Brigg sa...

wow! skikkelig stilig!!

Synnøve sa...

Det ble tøft med sølvfarge.
Ønsker deg en fin dag
Klem

Havfruen sa...

Oi...så stilig det ble:)
Må le av at handyman rister på hodet, er det ikke slik da? hehe..
Ha en flott dag, klemmer fra meg:)

Hobbyfrida sa...

Helt utrolig lekkert!!!
Hvor kjøper du den chrome sølvsprayen?
Blir bare mer og mer imponert over hva du får til med møblene dine!!!!

Besta sa...

Resultatet ble jo kjempe bra.

klem fra marilyn

Sandra | Inspirera Mera sa...

Vilken härlig skillnad det blev, läckert att du valde krom!

Svar:
Det blev ingen av lägenheterna vi kikat på. Hoppas vi hittar en snart, vill ju hinna njuta av balkongen!

Torilpia sa...

Ble jo råflott det skapet .. :o) Skjønt jeg synes det var fint i grått også jeg da .. men helt klart to vidt forskjellige løsninger og det er vel ingen tvil om hva som passer best hos deg :o)

Lekre "håndtak" :o)

Håper alt er bra hos dere - klemmer!!

Sissel sa...

Så tøft! Jeg skal også finne fram sprayboksene så snart det blir litt mer "tørkevær" ute. Jeg har hverken garasje eller utebod, så jeg er avhengig av å holde på ute i gresset, og dermed avhengig av tørt vær ;o) Har noen ting jeg har sett meg ut som skal få noen omganger med sprayboksen!

Margrethe sa...

Så kult. =) Mye inspirerende og bra på bloggen din. Takk=)