søndag 20. juni 2010

LITEN MAKEOVER I KJØKKENKROKEN FØR-ETTER




Hatt en liten Makeover av KJØKKEN-kroken vår......ETTER ...
FØR
Ikke alltid at det skal så mye til for å få et litt annet inntrykk! Det  Nyere KjøkkenBordet  er her fjernet ,til fordel for det gamle runde ,som er blitt som nytt i SORT Høyglans.Og for plassen sin del så passer   dette mye bedre inne i denne lille kroken.

Fant dette bildet i mappen og cirka sånn såg kjøkkenkroken ut,FØR jeg bestemte meg for at den måtte ha en liten forandring.Da var  disse kjøkken- møblene nye ikke så veldig lenge siden .......,men nå har det gamle runde kjøkkenbordet blitt pusset og malt i SORT høyglans 90,og med den Gamle hyllen som jeg har funnet så fikk den også samme behandling! Skal komme tilbake med mere ang.denne i innlegg senere  .Måtte bare ha litt forandring og ja,det ble det da også.Har enda ikke fått Pantonstolene som skal være her,og har planer om litt mere stæsj ,men skal vise det også senere,Ideene kommer jo hele tiden så må man jo bare prøve å sette de ut i "live"
HA en fin UkeStart folkens! 

8 kommentarer:

Lindas hus sa...

Stillig! Likte den svarte og hvite blandingen! Ha en fin uke! Klem

MissMette sa...

Kjempeflotte bilder, Sissel!!!
Ønsker deg også en flott ukestart.
Stor klem fra Mette

alexxis sa...

så stilig:)) flink du ja:)

Havfruen sa...

Lekkert som vanlig Sissel:) Herlig å ha ideer og samtidig få de live:))

Kan du si meg hvor sommeren er? Jeg skulle ha malt...:)
Ha en flott uke, klem fra meg:)

Anonym sa...

utroli fint sissel=)

Anonym sa...

vart kjæmpe fint,hylla vart rå stili,borde kom til sin tette i gjen,arti at mainn kainn fornye d gamle!!ann lisbeth

Anonym sa...

kanon flott(=
blir insp av deg(=
ha en flott sommer(= klem(=

Nina Iren sa...

Kjempefint ble det! Kjekt å se et så flott hjem, så ikke er bare hvitt!!!Det svarte du blander inn, er jo bare så råflott.

Klem Nina