lørdag 14. august 2010

TORGFÆST I NORGEST MINSTE BY OG PÅMINNELSE OM KONKURRANSEN " GIVE AWAY"

HEI og god Lørdagskveld ! Ikke så mye som SKJERA .....
For min del har lørdagen fortonet seg DÅRLIG...Skulle nesten tro at man er VÆRSJUK..hadde det enda vært så vel...
For kan hende Slusene Åpnet seg i løpet av natten,og regnet har trommet ned i hele dag!
Det var liksom DEN finværshælgen....Og med ÅRETS første Tropenatt som vi fikk,.. Natt til Lørdag..Kunne man håpet at Finværet varte lengre...
 De siste dagene har de Såkalte KOLVEREIDDAGENE gått av stabelen og Avsluttes Ikveld med Torgfæst i NORGEST MINSTE BY KOLVEREID..der PK  &  DANSEFOLKET og ILA AUTO skal spille til dans.....
Skulle helt klart vært morro å vært der,selv om været da ikke er av det beste,MEN hos meg har Influensaen inntatt Kroppen..så sofaen har vært min BESTIS idag..Ikke alltid at Ting blir som man håper og tror!
Så får Kose seg og slappe av som best man kan HJEMME,med en Varm kopp HONNINGTE!
Bare den kunne gjort susen....hi..hi..
MINNER med det samme om  GIVE AWAY
Der det enda er muligheter for å Slenge seg MED!Trekning er 20 AUGUST.Håper at det er flere av dere som blir MED!
HA EN FORTSATT FIN KVELD...




4 kommentarer:

Synnøve sa...

Uff,så synd at du ble syk igjen.
Var ikke klar over at kolvereid var norges minste by heller jeg:)

Her har det vært overskyet og mørkt i hele dag,men varmt.
Jeg vil ha soø og sommer lenge ennå.

Ønsker deg god bedring og kos deg med honningteen din.
Klem Synnøve

Synnøve sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anonym sa...

Huff a meg, forkjølelse er ikke gøy nei!
Du får kose deg på sofaen til du blir bra! Hvile og masse drikke er bra for deg nå ;)
God bedring Sissel!
klem Laila

alexxis sa...

goood bedrings:)