onsdag 22. september 2010

ITALIENSK DESIGN PÅ SITT BESTE -NÅ OGSÅ I NYE BOHUSKATALOGEN !

Her sofakroken hjemme i stua...

Tatt ifra BOHUS katalogen...Italiensk Design ..selvsagt med Nakkestøtte..BEN i børstet STÅL..og i Hel WHITE Hud.

I det siste så har Postkassen vært full av  Kataloger med Høstens Nyheter ,da også på Møbelfronten..! Hos meg blir disse selvsagt Nøye Saumfart  , og kunne ikke unngå å se DENNE utrolig flotte Italienske  DesignerSofaen som Nå er å få kjøpt Hos BOHUS.  Den er omtalt som det BESTE ifra ITALIA ,lukten ,følelsen og komforten er helt Magisk !
Denne kan fåes i  forskjellige  Moduler og settes sammen som Man selv Ønsker.  Synest selv at dette er en Kjempeflott Sofa og her på stua Hos meg ,  Står  den med  Sjeselong og Tilhørende Stol.
Morro å se at Møbelkjedene her  også kommer etter med Såkalte designerMøbler !
Men Ser da at de jammen vet å ta seg betalt for sånne Go`biter ....
Uansett LEKKERT er det !

4 kommentarer:

My home is my Castle sa...

Jeg så den katalogen og tenkte faktisk på deg da jeg så den hehe. Hmmm. er det ikke den Sissel har tenkte jeg :))
Nydelig er den ..

Klem,Kari

alexxis sa...

sofaen din er bare helt rå fin,og det var denne i bohus katalogen oxo..var jo nesten helt like:)

Torilpia sa...

Artig å se at du kommet innkjøperne til Bohus i forkjøpet .. hihi ..
Lekker er den i alle fall :o)

Må samtidig si at den vaskekommoden din ble råstilig.

Skal innom "jobb-bloggen" din også .. lenge siden sist nå.

Nå er det altså snart helg igjen .. skjønner ikke hvor dagene blir av. Mulig man blir nødt til å bremse tida litt .. :o)
Skal over på lavkarbodiett fom lørdag .. gru-gleder meg .. håper det går greit å finne ut av maten. Miniprinsessa skal jo fortsatt ha tilnærmet vanlig mat - må bare passe på så jeg ikke glemmer meg og spiser det sammen som henne.

Ha en kjempefin helg Sissel - håper alt er bra hos dere. Stor klem!!

Havfruen sa...

Ja det utrolig mye lekkert i Bohus-katalogen. Sofaen din er jo bare rålekker:)
Ha en fin dag, klem fra meg:)