tirsdag 19. oktober 2010

FØR - ETTER


Kommoden har fått plass på Badet..
Flotte "DiamantKnotter " som  det virkelig skinner av...

Kommoden FØR..


Etter å ha hatt noen dager  med Bloggefri ...så er det vel på tide med et lite innlegg .  Og i dette innlegget er det FØR - etter bilder som gjelder.De som har fulgt  Daisys Home har vel fått med seg at her inne på bloggen så kan man alltid Se Bilder av OppussingsProsjektet hvordan det var FØR ...det får Makeover !
Da synest iallefall jeg at det er ekstra morro å se det Ferdige Resultatet ..
Dette var en Kommode som   var rimelig slitt og ikke var den i bruk lenger .Men med litt Pussing og Hvitmaling så ble den da slettes ikke så værst.
De lekre Knottene ble nok det som gjorde prikken over Ien på dette Møblet. Tror rett og slett ikke jeg har sett så skjønne Knotter som disse og de gjir et utrolig  flott " skinn " på kommoden.....Vanskelig å få frem på bildene...
Ønsker dere alle en Fortsatt fin Tirsdagskveld !

12 kommentarer:

Havfruen sa...

"skjitlekker" på godt trøndersk er vel det rett ordet. Knottene var nydelige.....kommoden fikk da virkelig et nytt liv Sissel!!
Jeg har begynt å male furudører..høyst nødvendig men guh så kjedelig....
Ha en fin høstkveld, klem til deg:)

♥ Monica ♥ sa...

WOW! Så fantastisk lekker den ble. Nydelig, rett og slett.
Ha en fantastisk tirsdagskveld. Klem.

Bettum Villa sa...

De knottene var jo nydelige!

Klem Madelén

Besta sa...

Det er fint å se hva litt maling og pussing og ikke minst noen nye knotter har å si.
klem fra marilyn

Anonym sa...

Hei Sissel!
Så flott kommoden din ble med maling og nye flotte knotter!
Synes også det er morsomt med før og etterbilder av oppussingsprosjekter ;)
klem Laila

alexxis sa...

den ble KNALL fin alltså..de fine konottene oxo..den ble realy nice:)

Oss på Tverråmoen sa...

Den ble rett og slett lekker :)
Utrolig hva litt maling gjør og de knottene var knallfine!! :)

Synnøve sa...

Hei Sissel
Så lekker kommoden ble. Knottene er kjempestilige.
Ikke alltid det er så mye som skal til,men det vet du alt om.
Gleder meg til og se kjøkkenet ditt.
Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har sett reportasjen til henne som ble nr 2.Det huset blir bare finere og finere.
Her er det snø,og Dennis tørs ikke og gå ut,han er en raring,står og titter ut av vinduet,men ut skal han ikke. Han har ikke sett snø før. Skal få han med på en tur snart nå.

Ha en fin dag
Klem

FruLykke sa...

Hei.
Det er jo nesten magi!
Må si du er kjempe flink og kreativ med å vekke liv til gammle, slitte, og triste møbler.
Jeg er helt måløs.
I går satt jeg og min mann å kiket på "litt" av det du har tryllet frem. Han bryr seg lite om intriør, men han var fasinert.
Så nye ideer og prosjekter satte du nok oss i gang med. :)

Hilsen en ny følger :)

Jeanette sa...

lekkert:-) jeg har kjøpt et skatoll, som jeg skal male hvitt, og kunne tenkt meg slags knotter som dette. hvor har du kjøpt disse, og hvor mye kosta de??

klem jeanette

My home is my Castle sa...

Åhh så flott den ble !!! Jeg sier igjen.. Det er helt utrolig hva litt maling pluss litt til kan gjøre med et møbel ;)
Så kjedelig at du ikek får svar fra butikkene !!!
Her er en link til RM`s webshop.Du kan kanskje prøve der ? Myyye lekkert der inne !!!
http://www.rivieramaisonshop.nl/

Klem,kari

Jorid + NOE Blog sa...

Hei! Jeg er på en liten runde hos mine følgere av Noe på Hjertet for å fortelle at jeg har flyttet fra blogspot til wordpress. Det medfølger at bloggen ikke vil bli oppdatert i blogglisten om du ikke gjør følgende: Slett bloggen fra listen og legg til www.joridkvam.com igjen i den ruten hvor det står 'legg til via nettadresse' :-) Da kommer siste poster opp!

Håper du fortsatt vil være med å følge? Jeg har nå en giveaway der du kan vinne et års gratis medlemskap i Norsk Luftambulanse, blir med her: http://www.joridkvam.com/?p=2139

Klem Jorid - Noe på Hjertet