onsdag 23. mars 2011

HAPPINESS IS NOT.......


Det snør og snør TIDELIBOM...
Ser slettes ikke ut til at vi har våren i sikte enda nei..for her har vi de siste dagene fått snø så det holder for ei stund, Stormer og snør om hverandre.

Lekkert skilt med fin tekst jeg fikk i posten idag,  kunne ikke dy meg men for å vise det frem :) selv om det ikke er kommet på plass enda.Tenkte at dette skulle få stå i gulvet, men det var ikke såpass høyt som jeg trodde at det skulle være. Av og til kan det lønne seg  å  være litt  smarties ,  ta frem målebåndet  å  sjekke på forhånd, lærer vel aldri :) Men skal helt sikkert finne en egnet plass å ha det.
Så nå blir det å prøve seg frem hvorhen det vil ta seg best ut..

Morro å se at såpass mange allerede har blitt med  på  min lille uhøytidelige GiveAway
Til dere som enda ikke er med   så er det bare å slenge seg med HER

HA EN FORTSATT fin lillelørdagskveld .

7 kommentarer:

My home is my Castle sa...

Kjempestilig skilt.. Hvor har du kjøpt det ??
Har gått i samme fellen flere ganger jeg og hehe.. Noen ganger er det lurt å måle litt først ;)

Klem,Kari

Havfruen sa...

Det å ta mål eller ikke vet jeg alt om, hehe:)) Men skiltet var flott, du finner nok en plass:)
Skjitvær!! Nå har det stormet i 2 dager og ikke skal det gi seg med det første heller...grøss...
Ha en fin kveld, klem fra meg:)

Tovepia sa...

Kjempestilig skilt med et godt budskap!..det finner nok sin plass;)
Her snør det skikkelig, så vi får kose oss inne:)
Klem fra meg;)

Unknown sa...

Så stilig skilt da!
Snør det hjemme?? Huff, huff, nå kan vinteren snart ta slutt. Men det er nok en viss fare for hvit nedbør ennå ei stund, dessverre. Snakka med dattera i Afrika i dag, hun syntes det hørtes fjærnt ut med snø. Hun liker seg såå godt der nede i varmen. Får bare håpe hun ikke emmigrerer dit.
Klem Anki

Elis lille rede sa...

Skiltet var veldig fint! Nesten alle skilt er hvite, så et svart hadde gjort seg hos meg også:) Joda, den størrelses-fella har vi vel alle gått i. Jeg var en av dem som falt for reklamen på tv om de billige kubbelysene fra Nille. 5 stk for en veeeeldig billig penge. Jeg styrtet avgårde, men da jeg kom dit fikk jeg latterkrampe. Kubbelysene var bitte-bittesmå*ler så jeg rister* og i tillegg sto det et skilt der: "Kun 3 pakker per kunde". Jeg droppet det, jeg. Ha en riktig god natt. Klem fra Eli.

w sa...

Stilig skilt du hadde kjøpt deg:)

Ha en fin dag:)
W

Unknown sa...

Hei hei på deg!
Blåbærblisskaka er bare helt nydelig. Skikkelig kaloribombe(men du tåler vel slike bomber godt du, fin som du e;)
Det stemmer med bare 3/4 dl blåbær. Det skal bare være en liten taste av blåbær. Brukte vanlig oreokjeks med hvitt fyll.
Lykke til og hils bursdagsbarnet;)
Klem Anki