mandag 2. mai 2011

HÆRLIGE LOUNGEN og litt nytt....







Idag har virkelig solen strålet her  ute  på terrassen , MEN det er kun HER  i ly av den kalde nordavinden  at det går å sitte ute.For fy..det har vært en kjempesur og kald vind.Noe som vi er vel vant med her hvor  vi bor,for er det en finværsdag så MÅ alltid den kalde vinden ødelegge.Ikke er det aktuelt å plante ut noen sommerblomster enda,til dette er det for kaldt om natten.

Litt bilder ifra terrassen IDAG...

  Som dere ser så har den skjønneste stolen sneket seg med på høyre hjørne. For her om dagen kom dette i posten,  Cafesett med to sånne stoler og tilhørende bord  helt skjønt i aldringsmalet metall, I en nydelig grønn/turkis farge.Skal komme tilbake å vise  senere.Da dette  ikke skal stå her ute ,men i lille balkonkroken utenfor stuen. Men måtte bare prøve litt ..
Er i " hundre" og koser meg  når jeg kan få pusle omkring for å stæsje og pynte litt her og der :)
Og selvsagt må canon kameraet være i nærheten, for bilder det må jo  en interiørblogger  få tatt ..MANGE av..

Blir bare mere og mere fornøyd med den nye LOUNGEN....og det er vel hovedsaken at man SELV blir fornøyd. Syntes den ble både RØFF og ikke minst ANNERLEDES og selvsagt HJEMMELAGET :)

KOS DERE masse  i det flotte  vårværet mine kjære lesere :) 

16 kommentarer:

carina sa...

Så fantastisk fin lounge! og herlige farger!Kan jeg spørre deg hvor du fikk kjøpt den lys turkis/mintgrønne stolen,så fin den er!!!
Ha en super ny uke:)

Anonym sa...

ha hoff den kalde nordavinden ødelegger alt,men vi må bare finne oss en livdig krok og det er det hoss dere i den kjempefin nye kroken dåkkes!ble virkeli flott på balkongen deres nå ja det er bare å nyte det når vi har finvær:)ha en fin kveld..klems ann lisbeth

Bettum Villa sa...

Synes loungen din er kjempe fin og fargerik. Og så er det jo et bonus at den er selvlaget.. Det liker jeg! :D

Klem Madelén

Jeanette sa...

Virkelig kreativt!Ble veldig sommerlig og fint.Jeg har tatt sjansen på sommerblomster,første gangen jeg er så tidlig ute:)

Ha en fin kveld.

RosMari sa...

Skjønner at du er stolt og koser deg med den fargerike loungen din. Og stilig at den er hjemmelaget...

Julia sa...

Superfint! Dette fikk jeg lyst til å lage selv! Hvor fikk du tak i de trekassene du har brukt nederst på sofaen? Lånte det ene bildet ditt i bloggen min (www.juliascott.blogg.no), håper det går fint :) Supert om du kommenterer i bloggen min så jeg får det med meg!

MissMette sa...

Hei Sissel
Ser ut til at vi har samme vær her som til deg :) Nydelig med sol og blå himmel – men isende kald nordavind!!!! – huttetu… sier jeg bare! HERLIGE bilder fra kosekroken din ღ Ser ut til at det er en Tolix stol, FANTASTISK herlig farge da!!! – me like…. Ønsker deg en strålende uke, kos deg masse og nyt dagene… Klem fra Mette

Anonym sa...

Kjempeflott lounge dere har laget. Sommerlig,søt og tøff på samme tid. Fargene er helt nydelige. Sikkert herlig å slenge seg ned her og bare være til.kos dere. Ha en fin kveld videre.

Kine sa...

Fyttigrisen så stilig!!!!Har masa leng om paller fra gubbemann sin jobb no,for har såå lyst å lage en deilig sitteplass under tak her:)
Må vel vise ham dette!!!!Ha en fin dag:)

Nina Iren sa...

Hei. Du har virkelig et fin "krok" der ute. Jeg lurte også på hvor du har kjøpt den grønne stolen, var en sånn fin farge.

Marianne Dragon Waagan sa...

Oi oi oi...du verden du verden, så utrolig kooooselig, flott og lekkert. Du er virkelig flink til å få ting gjennomført og koselig:)) Nyyyter bildene dine, samtidig som de gir masse inspirasjon:) All ære til deg:))

Ønsker deg en alldeles flott uke...og kos deg ute på kosekroken:)
Klem Marianne

karmucaycuquino sa...

me encanta y lo veo muy facil de hacer , acabo de descubrir tu blog y te visitare a menudo
te invito a visitar el mio
un saludo desde Spain

karmucaycuquino sa...

http://karmucaycuquino.blogspot.com/

Unknown sa...

Enig med deg i at den loungen din ble bare helt fantastisk(en smule misunnelse. Hadde jeg hatt ett hjørne på terassen så skal du ikke se bort fra att jeg hadde hermet. Men jeg får klare meg med de gamle kjedelige kurvimmitasjonsmøblene mine jeg. Om det er noen trøst, så er det blitt drit kaldt her også. Hatt varme og finvær i tre uker , men nå har visst kulda kommet. Ha en fin kveld. Klem

Fru M sa...

Kjempe fin utekrok. Så koselig og det ser skikkelig deilig ut bare å slenge seg nedpå...Mvh Å

missnymo sa...

Utrolig fint! God helg :)