torsdag 14. juli 2011

LAMPETIPS.... ..my new one


Og mitt aller siste tilskudd på lampefronten..
Dette var virkelig ei superflott vegglampe,helt i min smak..

Med siksakkarm som enkelt kan skyves til ønsket lengde, og så da selvsagt i den skjønneste Krom fargen :)
En superfin HØSTNYHET på lampefronten dette. Og ved å benytte 30% rabatten inne hos ellos.no så ble dette i tillegg et rimelig kjøp..me like :))

Nå er den da endelig kommet på plass på veggen over sjeselongen, der den passer perfekt.

Dermed ble det også å få fjernet  " synslampen" som hang der ifra før....om noen lurte på det så " ser " fremdeles ho bestemor like dårlig :)  men så skal det også  være sagt at samme bestemor  lider av noe som nok flere av de andre  her inne i blogglandia   gjør...nemelig "lampedilla"... så da  :))

Men,men ... tror nok jeg skal finne plass til  " synslampen " min  på et mere passende sted..slitsomt å omgi seg med i lengden her inne på stua ..den lampen.



Snart går vi en ny helg i møte :)
Og nå må det vel snart være vår tur her i trøndelagen til å få litt sol og varme, alltids lov å håpe.


Ha ei strålende fin helg ,folkens :)

8 kommentarer:

Havfruen sa...

Den var skjitlækker:)
Nyt sommerkvelden.....15 gr faktisk!!

Unknown sa...

Lækker lampe! Stilig at du har endret headingen til siden din. Da er det iallfall ingen tvil om hve som eier det:) God vær denne sommeren kan en visst bare drømme om. Bli med te Kypros da vel:)
Klem Anki

Torilpia sa...

Den var stilig .. :o) Ellos sa du??

Tror jeg må ha gått glipp av noe her inne; synslampen??? Ja ja - sånn er det å ha bloggpause .. :o)

Har hatt en kjempefin sommerdag - har nytt solen og den gode temperaturen i dag .. håper dagen din også har vært toppers. Stor klem fra Toril :o)

alexxis sa...

knaill fin den ja:)

Trollmora sa...

Du den var dritfin! :) Jeg likte den skikkelig godt og den passer jo veldig godt hos deg da!

Hanne-Monica sa...

Å, jeg siklet etter den lampa tidligere idag, på bloggen din. Så tenkte jeg at den sikkert var kjøpt på et veldig dyrt og fancy sted... Og så nevner du plutselig Ellos, og vips har jeg bestilt meg en slik selv gitt! Digger stilen din, med masse bling. Jeg må liksom innom daglig for å sjekke hva du har funnet på for noe :o)

Bettum Villa sa...

Den var stilig gitt!! Kan aldri få nok lamper ;P
Klem Madelén

GroLinda sa...

Ja, den passet helt flott hos deg ;o) Ha en fortsatt flott sommer min venn.
Klem fra Gro :o)