søndag 18. september 2011

RÅSTILIG AVISTAPET


Var så heldig å komme over denne "Daily news " avistapet  og  var da  selvsagt  helfrelst ved  første blikk  :))

For å få brukt en sånn type tapet skulle vel ikke by på noe problem. og hva skulle vel passe bedre enn å finne den frem i forbindelse med prosjekt posthylle.

Har så smått tatt fatt på den hyllen jeg hadde planer for. Viste seg at hele bakveggen måtte fjernes da den var så dårlig, så det har handyman nå gjort.  Derfor venter jeg på  plate som skal brukes til ny bakvegg, så ting tar tid....
Men tror den skal bli bra når den er ferdigstilt.


Prosjekt vaskerom på gang  .....

Ikke lenge siden sist det ble gjort såkalt minimakeover og  det kan sees HER  .....
Men de lilla fargene ble nok ikke helt meg og min stil  i lengden .....så derfor ble dørene på vaskerommet nå tapetsert med denne sort/hvite Avistapeten..
Dette blir så mye bedre ..og kan røpe at her inne skal også posthyllen få plass.


Veggene her inne har nå fått ren hvit farge, isteden for den eggehvite. Prøvde ut denne Infra malingen glans 15, men desverre ikke en maling som jeg anbefaler og kommer til å bruke flere ganger... Da den Slettes ikke var  noe særlig å få dreisen på. Men når den endelig er kommet på veggene, så holder den i massevis på et Vaskerom.Hovedsaken er at veggene er lette å holde ren og tørke av.

 Skal komme med bilder etter hvert som saker og ting kommer på plass.

Her har vi hatt en nydelig søndag med 18 grader og sol .. Så grillkos ble det i løpet  av dagen noe  som viste seg å bli en kamp mellom oss  og  VEPSEN :)) De ville vistnok også ta del i grillmaten.....   og til slutt måtte vi rett og slett bare pakke sammen og  STIKKE av for ikke å bli STUKKET :) For det skulle vise seg å bli nokså  mange av de  etter hvert ... 

  Uansett så merkes det at høsten er kommet, tempen faller fort og om kveldene er det rått og kaldt.



Ha en fortsatt fin Søndagskveld

11 kommentarer:

Unknown sa...

Driftige Daisy. Det fårn si. Skjønner ikke hvor du hanter all energien din fra. Fin tapet, venter i spenning på ferdigstilling:)
Klem

Tovepia sa...

Den så virkelig tøff ut, og beundrer deg for pågangsmot! Gleder meg til å se hylla og rommet når du er ferdig. Jeg har aldr likt egghvit, for den har grånet og sett skitten ut hos meg, så her går det i fargen krem/bomull, men det kjøkkenet skal bli lyst grått..tenkt på fargen Morgendis..
Nyt kvelden, klem fra mæ;)

Anonym sa...

Spennende prosjekter du har på gang og tøff tapet du har funnet:)

Pia Maria sa...

Hei=) Denne tapeten var rålekker!!! Gleder meg til å se resultatet=)

Ha en fin søndagskveld videre=)
Klem Pia

Maleriet fargehandel sa...

Helt sjef, den tapeten der! Juhu...Borge har en avisaktig tapet i den nye Elementsboka si, men synes skriften der blir for liten så på avstand så ser en liksom ikke at det er det. Denna derimot!

Heidi

alexxis sa...

kjempe stilig, like it:)

Elis lille rede sa...

Nå falt jeg helt i staver her!!! For en kjempefin tapet! Den hadde passet fint på kjøkkenet mitt;) Gleder meg til å se det ferdige resultatet. Noe sier meg at jeg ikke får mindre lyst på den da, hehe. Ha en fortsatt fin søndagskveld! Klem fra Eli:)

Lottemora sa...

Knalltøff tapet! Skulle ønske jeg var like modig når det gjelder tapetsering. Har to ruller liggende og vente..

Ha en fin dag

Lotte

Synnøve sa...

Kjempetøff tapet. Gleder meg til og se den i bruk hos deg:-)

Klem

Lille meg sa...

Rålekker tapet, og gleder meg til å sjå videre ke du lager til :)

Husmusa Cathrine sa...

Så flott :) Gleder meg til å se ferdig vaskerom og posthylle. Den tapeten var kjempe tøff!
God kveld :)