søndag 9. oktober 2011

Ønske....ønske



God Søndagskveld i stua folkens :)

Dette er  for tiden min   " wishing dream "  en original  fire armet signal jielde gulvlampe.
Er den ikke helt skjønn ? fullstendig  forelsket jeg da....
Egentlig  var  det loftslampen som er to ledd større, som fra første øyekast limte seg fast på netthinnen....
Denne kunne  da vise seg å bli en god del mere ruvende, fikk jeg vite av en bloggvenninde som driver møbelbutikk, så  hun anbefalte denne str.
 Etter som dette tydeligvis er en popis blant interiørbloggerne, så hadde det vært morro å høre om netopp DU har falt for denne fristelsen ? 

Ser for meg denne i HVIT nå jeg da, etter som ene stueveggen er blitt mørk grå ....det kunne vært helt knall :)
Så får bare fortsette  å drømme ....

Er helt overveldet over responsen på Give Awayen min, der premien er to av disse putetrekka


Om du ikke har hengt deg på så er det enda sjanse til det, da trekning er 15. oktober,  Gjør det HER

Hadde planer for et stueinnlegg idag, men dette ble det ikke noe av.
Etter som mesteparten av dagen er tilbragt med feber ....i senga.
Denne gang var det min tur til  å gå ned for telling :)
Håper det ikke blir langvarig ...

Ha en flotters Ukestart  mine lesere

5 kommentarer:

Unknown sa...

Skjønner godt at du ønsker deg den, fin lampe!
God kveld :)

Pia Maria sa...

Lekker lampe!!!

God bedring til deg=)

Klem

alexxis sa...

stilig den lapa da:)

god bedring klem

Lille meg sa...

Joda stilig lampe - stilig fot - men etter min smak blir skjermen for liten...

Ellers god bedring til deg!!

Anonym sa...

Hei, disse lampene er kjempefine, også bordlampen.....ønske, ønske!!! Klem Lillian:))