torsdag 29. desember 2011

Nyttårshelgen står for tur ......







Med romjulen  på hell og nyttårshelgen som står for tur, så kommer det her på  tampen enda noen bilder ifra årets julegaveskred ......




Som disse to skjønne lyslyktene, tar seg fint ut på det nye stuebordet.








                                 Engler daler ned i skjul ....










                                     Hjertene som varmer et bestemor og bestefar`s hjerte :)        










                          
  En stor  "kjøleboks" på hjul for oppbevaring av  kalde drikker. Denne skal etter hvert bli påsatt "Heineken" logoen og har fått plass i hjemmebaren kunne vel ikke passet bedre.




Og da blir den seende sånn ut ... kult ikke sant ? 





                




Skal bli bedre bilder etter hvert som ting kommer mere i orden her, morro å få så masse nytt noe som jo medfører en del flytting på ting og tang.
Skulle gjerne tatt med flere men da hadde det vel blitt et laangt skred .....




For min del så har formen vært ekstra dårlig i disse juledagene, og de helt store utskeielsene har uteblitt. Når  en lever med ME  så er det ikke en selvfølge at kroppen er oppegående til en hver tid. Noe som jeg da også har fått merke mere til de siste månedene. Har etter hvert tenkt å lage et eget innlegg med fokus på nettopp sykdommen ME, Og hva det vil si å leve med denne diagnosen.
Så en gang inn i det nye året, så kommer det nok ....




Er du en av de som allerede nå er gått lei av juletreet og alt julestæsjet ?



Lille luringen,  en ekte Vikna - Nissemann som kom til oss på selveste juleaften .....






Her skal det meste få lov å stå julen ut, og kanskje ut i neste uke en gang    må jo få være jul iallefall ut Nyttårshelgen. Regner med at da er det nok Jul for denne gang og skal bli godt  få hjemmet tilbake til normalen igjen :)



                Nyt de siste dagene i 2011

                               
                   Blogges



10 kommentarer:

Tovepia sa...

Skjønner det er mange som plages med ME, og det kan ikke være enkelt.

Flotte lykter og gaver du har fått.
Her er det en rolig jul, og ja, jeg er lei julestæsjet, så det forsvinner vel i løpet av helga;)
Nyt siste rester av året, klem fra mæ;)

Synnøve sa...

Så masse fint dere har fått.-) Nydelige engler og hjerter:-)
Me kan du skrive om, mange som har det. Å mange som ikke skjønner hvilken sykdom det faktisk er!

Har bestemt meg for og fortsette med bloggen min. Blir så stusselig og starte på nytt. ikke skriver jeg eller legger ut bilder av ting jeg ikke kan stå for heller!!:-))

Ha en fortsatt fin jul.
Her forsvinner julepynten første nyttårsdag:-)
Klem Synnøve

Unknown sa...

Takk for fine hilsen:) De er fra Perfect Home (er forhandler hos dem), er vinkjøler ja, men kan fint brukes som potte og=)) De er Lekker.

Så nydelige lykter du har fått *LIKER* og resten var flott også.

Ha en fin nyttårhelg og flotte dager som er igjen av 2011=)


Klem Henriette

sisselastrid sa...

Så fine julegaver!

Trasig at du skal plagast sånn...og spesiellt i ei tid der alle skal ha det så bra...Kjenne litt på det sjølv, men ikkje i forhold til meg sjølv, men guten vår... Livet blir liksom ikkje slik det var før.

Ha ei fin romjul vidare - so håpe eg at det nye året bringer med seg mykje godt til deg!

Klem frå Sissel Astrid

Elis lille rede sa...

Uffameg Sissel! Har du ME? Det visste jeg ikke. Har flere bloggvenner som har det. Det er jo et lys i tunnellen nå da, som de har funnet medisin.....men det tar vel litt tid før det kommer på markedet. Jeg halvveis sitter/ligger, for hofta er betent. Startet i forgårs, værre i går, og skikkelig ille i dag. Mannen måtte hjelpe meg opp i dag tidlig, og kle på meg. Nå har han reist avgårde på jobb og kommer ikke hjem før etter nyttår. Blir jeg værre i morgen, aner jeg ikke hva jeg skal gjøre. Har tatt sterke smertestillende, men blir så kvalm av de. Æsj også, mye greier bestandig! Og JA, jeg er lei julepynt, nisser og røde lys. Fikk den nye Ellos-katalogen i dag, og begynte å se på hvite gardiner, sengetøy og lysekroner med en gang, før klær, hehe. Så fine gaver du har fått, da! Fikk mye fint jeg også. Nå hører jeg senga roper på meg...nattinatt. Ha en fin morgendag. Klem fra Eli:)

amo sin blogg sa...

Nydelege gåver du har fått !

Jammen har du å stri med som har ME. Har nokre kjenningar som plagast, og det er ein lumsk sjukdom.
Heldigvis er det meir forståing for den idag enn tidlegare.

Ynskjer deg ei fin nyårshelg.
Helsing Anne-Mari

Marianne Dragon Waagan sa...

Heisann:)
Så mange flotte gaver, og de hjertene med bestemor og bestefar på er jammen bedårende:)

Ønsker deg og dine et riktig GODT NYTT ÅR!
Nyttårsklem Marianne

alexxis sa...

ja er noe dritt å gå slik om dagen, men man får bare håpe på bedre dager.

fine ting.. jeg liker:))

natta klem

gledes på en fin nyttårsfeiring i morgen<3

Anonym sa...

Nydelige engler!! Og disse hjertene var jo så skjønne..
Ha en fin nyttårsfeiring Sissel!!
Så følger jeg spent med deg videre i 2012 jeg vet du ;)
Klem Laila

Marte sa...

Hei :) Utrolig fin blogg, som er en av de interiørbloggene jeg er innom jevnlig! Her finner jeg masse inspirasjon. flyttet inn i nytt hus i september i fjor, så prøver og sliter med å finne min egen stil :) Tenker det kommer seg med tiden.
Jeg sliter selv med ME, og har merket godt på det nå i juletider. Er veldig en veldig frustrerende sykdom. Vi får bare gjøre det beste ut av det :)
Håper det nye året bringer med seg god helse og mange flotte dager for deg!
Klem fra Marte