søndag 12. februar 2012

Happy Morsdag + noen tanker .....



God morsdag til alle dere mødre der ute.

Hatt en superkos helg med besøk av barn og barnebarn.
I tillegg har  det vært det meste av  god mat, skjønne gaver så  kunne vel ikke vært en bedre morsdag.






  Blant annet denne Skjønneste engel med  rørende tekst fikk jeg av Datra



Ellers så nærmer  det seg raskt mot  inspirasjons kvelden jeg skal holde hos  Byggmix avd. Kolvereid torsdag 16. februar ....
Med  forberedelser  i boks så er det klart for "prøvekjør" på Onsdag denne uken.
Spennende ...spennende ..og ikke minst bitte litt skjelven da  med tanke på at kvelden er fullbooket :)




Og med  stadig tanker og ideer om hvordan pusse opp enkelt i spisetue delen av stua da uten at det koster skjorta .... kommer jeg snart tilbake til dette.
 Prosjekter og planer er jo enhver interiør bloggers hverdag :)


For min del kan jeg ikke ha flere ting på gang samtidig ...det funker rett og slett ikke da blir jeg liggende rett ut.... skikkelig utslått.
Derfor avventer jeg det hele inntil videre og ser an formen.

Men har klart  for meg hvordan det hele vil se ut når det er ferdigstilt, men som erfaringen tilsier så vil det vel uansett bli litt forandring underveis.



         Til så lenge ha ei fin ny uke, vi skrives



                           Sissel          

6 kommentarer:

My home is my Castle sa...

Så spennende du får det. Jeg hadde aldri turt ;)
Masse lykke til !!

Klem,Kari

Tovepia sa...

Dette blir spennende, og du er rett person på rett sted!!...og det kommer til å gå som smurt!
Lykke til!!

Ha en fin kveld, klem fra mæ;)

alexxis sa...

takk for ei kjempe koselig helg <3

sisselastrid sa...

Gratulerer med morsdagen Sissel :)

Ta ein ting i gangen du - så gledar eg meg til resultatet ;)
Kreativitet er ein prosess som gjerne må ta litt tid også - her forandrar dei fleste idear seg undervegs :)

Klem og med ønske om ei fin og frisk veke!

Elis lille rede sa...

Flott at du har hatt en fin morsdag, for det fortjener du, Sissel! Så spennende til onsdag, da. Hadde jeg bodd nærmere, skulle jeg kommet og heiet på deg! Jeg vet at dette klarer du med glans, men skjønner at det kan være litt skrekkblandet fryd. Har hatt min tørn på scener og talestoler....hehe. Noe du ikke visste, er at jeg har en fortid både som sanger/musiker og politiker. Er så deilig å bare stæsje og pynte og ikke tenke på noe annet:D) Ha en riktig god natts søvn!

Klem fra Eli:)

Torilpia sa...

Nydelig engel og ord :o)

Lykke til på onsdag og torsdag .. blir nok helt toppers .. :o)

Det er spennende med forandringer i alle fall når man klarer å henge med .. :o)

Ha ei super ny uke - klemmer i fleng!