søndag 26. februar 2012

Kabeltrommel + Kartell = nice


HIT men ikke lengre .....har den kommet.

Jammen var det  akkurat på millimeteren at kabeltrommelen kom inn gjennom største døråpningen i huset.

Ligger nå  inne på stua fremfor vedovnen og godgjør seg, skal her  få den siste tørken  før den skal smøres med vannbasert trestjerners lakk. Dette for at den da skal  bli enklere å holde ren og tørke av.
Så denne minste av tromlene blir vel den eneste som får komme inn her, den andre blir nok i største laget ... noe som slettes ikke var med i planene mine :)

Men som jeg sier, planer er til for å endres  så får gå i tenkeboksen for hvordan dette kan løses.


En ting er sikkert, denne er favoritten og skal så absolutt brukes.
Planen var å bruke den som kjøkkenbord, men den kommer neppe inn dit med denne str. vanskelig med døråpningene som hindring.

Ser hvor lekkert kombinasjonen med det rustikke trevirket og kartell stolene er skikkelig nice. Noe bra bør det jo  bli ut av dette til slutt.

Ellers så står malingsjobben på stua, stille.

Viste seg at importøren nettbutikken  der  jeg bestilte kalkmalingen pure colour,  ikke hadde ga meg beskjed om at denne fargen jeg nå skulle ha , ikke var på lager Enda jeg snakket med de pr. telefon.
Tenke seg til noe så dårlig service, her har jeg gått og ventet på at malingen skal komme i posten og da den ikke dukket opp på lørdagen, tok jeg atter en gang telefonen fatt og ringte.
Svaret jeg fikk gjorde meg rimelig for......  og ga klar beskjed om at bestillingen slettes umidelbart.

Heldigvis var ikke hjelpen langt unna :)

Tok kontakt med en annen nettbutikk Linneas hage  der traff jeg på en dame i telefonen, som var svært så behjelpelig  og malingen er nå underveis.

Stua er for tiden et eneste kaos og  uholdbart det å skulle vente i det uvisse på når malingen evnt. dukket opp.

Ja, enkelte ting blir ikke alltid som planlagt, men ordner seg som oftes til slutt og bra er det :)


          Ha en fin ukestart da dere


                    Sissel  


9 kommentarer:

Precious Home sa...

Oj! Dette gleder jeg meg til å se resultatet av! Elsker denne type kombinasjon av stiler! Blande og mixe!
Jeg fnner ingen stor kabeltrommel...noen tips?

Trollmora sa...

Jeg tror du måtte ha tenkt på deg da de laget den kabeltrommelen med skrift på! :) hehe
Jeg er LITT sjalu kjenner jeg! Jeg også vil ha kabaltrommel!!!! :)

alexxis sa...

blir spennende å se når det er miss and palse:)
ha en strålende mandag;)

Unknown sa...

Dette blir Knall! Ja da får du vel nytt kabeltrommelbord på verandaen da. Gjør vel ikke noe det:) Gleder meg til å se ferdig resultat av stua di.
Klem Anki

Tovepia sa...

Jeg skal sannelig ha meg en trommel til jeg også, de er bare rå!
Håper alt ordner seg;) Klem;)

Pia Maria sa...

Så stilig kombinasjon =) Jeg gjettet jo på kjøkkenbord også hihi =)

Gleder meg til å se stua med ny vegg =)
God start på uken til deg. Klem

salige lavendel sa...

Spennende å se hvor kabeltrommelen havner til slutt da, blir sikkert kjempefint.

Anonym sa...

bli helt sikkert knall stilig,blir spennende å se..ha ein fin dag.klem ann l:)

Lottemora sa...

For en herlig kontast mellom den blanke stolen og den rustikke rå trommelen. Love it!

Ha en fin dag

Klem
Lottemora