onsdag 28. mars 2012

Sniktitt på prosjekt ...





 Har da  kommet så langt at nye planer er på gang.
 For når ideene til stadighet plopper opp, så må de jo helst settes i virke så snart som overhodet mulig sånn er det iallefall for min del.


Var jo så heldig å ha mere igjen av denne flotte drivvedtapeten, så tenker at det blir å bruke den også i neste prosjekt.



Så en liten sniktitt på det forestående ......
Tror at disse vil bli ganske så fine sammen og skal bli så spennende å få satt prosjektet ut i live ....

Hm..m de fleste kan vel se hva dette er  for her er det vel " klokkomanien" min som igjen gjør seg gjeldende:)

Så selv spent på hvordan jeg skal løse det hele.

 Men noen utfordringer må man jo ha ....  eller hva ?



                     Vi blogges       
                        
                        Sissel

6 kommentarer:

alexxis sa...

blir spennende å se ja:)

I Det Lille Grå Huset sa...

Så spennende!Gleder meg til å se:)

Elis lille rede sa...

Alltid spennende å se hva du finner på, Sissel! Nå trenger jeg noen gode idèer, for jeg har helt tørke for tiden. Ha en toppers dag!

Klem fra Eli:)

sisselastrid sa...

Alltid spennande å sjå kva du finne på Sissel :)

Eit eller anna seie meg at dette prosjektet vil eg like spesiellt godt ;) Sikkert kombinasjonen av fargar...

Klem

Lottemora sa...

Nå er jet spent på hva du har planer om ja! Vi har en klokke på jobb med "drivved" i bakgrunnen og jeg synes den er så fin!

Ha en fin kveld

Klem
Lottemroa

gult hus i svingen sa...

Den klokka er jammen fin og den tapeten da:) Liker drivved jeg altså:) Skal si du står på og får det til, Sissel:)

Klem Trine:)