tirsdag 22. mai 2012

"Pallefamilien" er ferdig komplett ...



  Her kommer det nye bilder ifra den ferdige komplette 
 "pallefamilien" i vinterhagen vår.


 Denne gang med  bildene i annen vinkel og nærmere så kanskje bedre å se helheten.

 Pallekrakken ble den aller siste og den har fått påsatt praktiske hjul med brems/sving.







Krakken ble malt i samme turkisfarge som ene benken og ble kjempesøt ;)






Med " tutti " sitteputene ifra Kremmerhuset  ble det hele mye roligere og mere harmonisk å se på. Greit det å kunne ha puter å skifte med.







Putene er småmønstret og i de skjønneste farger. Også med den mintgrønne og turkise fargen som jeg synest er kjempelekker.
Bestilte kun 2.stk i første omgang for å se åssen de var, og måtte bare komplettere til hele pallefamilien.


Enda en gang må jeg skryte for utrolig rask og flott service til Kremmerhus damene;)
Var mere i pakken også men det hører med til mitt neste prosjekt, som jeg har planer om  Så får vente å se .....





Kem sprayen i denne lekre mintgrønne fargen måtte prøves ut, her på norgesglasset.





Er jo så morro og nikoser meg da stæsjingen kan begynne ....
Mye må som regel prøves før jeg kan si meg helt fornøyd, også denne gang ;)


Må fortelle at jeg på selveste 17mai var så heldig å stikke av med premien i give awayen inne hos M - Bloggedamer 40pluss

Premien var en Bosh rettetang ifra nettbutikken Whiteaway
Og jeg som aldri har vinnerlykke, men denne gangen slo den altså til;)

Så tusen takk til deg M, ble utrolig glad for denne flotte premien;)





Morro å se bilde ifra hjemmet på Tv2 God morgen Norge.
Nesten så morgenkaffen gikk i vrangen av overraskelse, for den var virkelig uventet.

Ja, for nå er den igang "Norges vakreste hjem" 2012.
Og i dagens sending ble det vist ifra noen av de påmeldte hjemmene. 



Endelig har vi fått sommerværet her i Namdalen

                   Så kos dere folkens;)

                                        Sissel

 





8 kommentarer:

Elis lille rede sa...

Så utrolig flott palle-familien din ble, Sissel! Lekre sommerfarver som lyser opp. Må jo bare bli glad av sånt;) Jeg ropte rett ut da jeg så bildet ditt på God Morgen Norge, hihi. Næææ, det er Sissel sitt bilde, jo! Mannen trodde at jeg endelig hadde klikka;) Gratulerer med rettetanga også. Har en giveaway på gang jeg også. Noen småting for å markere at jeg har hatt to års blogge-bursdag. Ja, sommeren har kommet hit også. Nå i skrivende stund er klokka halv 11 på kvelden, og det er 20 grader ute. Noen snakket om Indian Summer. Vi får krysse fingrene for at vi får en skikkelig sommer i år!

Klem fra Eli:)

alexxis sa...

kjempe flott vettu, bli noen koselig kvelder der utover sommern ja:)
heldig som vann trettetang da;)
det var jo sikkelig artig å komme med på god morgen norge da, får krysse fingre å tær for at du toppar hele greia ;)))

Tante Titti sa...

Pallefamilien din er bare så flott!! Friske og deilige farger!!
Ja, endelig ble det sommer her i Namdalen, og så må jeg huske å fortelle deg at jeg er fra Overhalla - så slipper du lure på det lenger.. hehe.. ;o)
Ønsker oss mange slike deilige dager som vi har hatt i dag!
Titti-klæmm!!

Lindas Lille Leilighet sa...

herlighet så flott!!:D Dette er det kuleste jeg noen gang har sett!! Har du lagd disse selv?! :D Fliiiink!

M sa...

Så utrolig stilig!!! Veldig fint med litt farger, og kombinasjonene var bare lekre!
Kult med sprayet Norgesglass...kanskje jeg må herme hihi!
Klem, M

Anonym sa...

hei!!ble virkeli en fin pallefamilie dette:):)du får det virkeli till,så stå på videre!!klem ann l..

sisselastrid sa...

Er så utrulig imponert over kva du klarer å få til med pallar! Trur jammen eg må prøve meg på eit lite prosjekt her heime etterkvart også... om eg finn tid til det innimellom slaga ;)

Her var det plutselig overgang frå 7 grader og regn til 20 varmegrader og sol - og eg berre nyt det og stullar og steller ute - blir lite tid til blogg og kommentering, men har prioritert å ta meg ei lita runde i dag :)

Ønske deg ei fortsatt fin veke!

Klem

ide-puffen sa...

Sååååå fint og lekkert det ble. Herlige farger også. Holder på ute i hagen og er snart klar til å ordne sitteplassen. Fy fela så herlig vær vi har nå. Måtte det bare vare lenge.
Kos deg i finværet
Klem fra meg