torsdag 7. juni 2012

Med KID få det FINT .....



Heisann

Er nok ei stund siden sist at jeg var innom stuekroken her inne på bloggen.

Ikke for det at det her er skjedd noen store forandringer, men litt har det jo blitt.  
 Det at saker og ting blir flyttet på og bytter plass kan jo av og til gi den lille fornyingen  som skal til.

For å få en touch av farge er det blitt lysblågrå stearinlys og nye sommerlige lin putetrekk ifra Palma.

En helt hærlig farge som går godt til den mørke gråfargen på veggen og den hvite sofaen.










Elsker det rustikke og industrielle mixet med Glam sølv.
Av møbler er nok for tiden det industrielle sofabordet aller mest liker :)
Dette er med på å sette det helt spesielle preget her inne i sofakroken.









Har jo ikke lagt skjul på at favoritt butikken min når det gjelder interiør er KID

Noe av dette er  jo gammelt nytt her på bloggen.
Men fikk lyst til å blogge det...  etter som at det meste fremdeles er i sortimente og kan kjøpes i Kid butikkene.

Liker  best å stæsje med "store" ting. Det aller meste av "smått" er for lengst pakket bort.
Store enkle ting gir et rent helhets inntrykk og gjør jo at det ikke virker "rotete"


Her er det Freja bolle i sølv, som jeg har stæsjet med "grønne" planter.
Og de store Abby lysestakene i sølv her i forskjellige høyder.

Disse  kan alle shoppes hos KID INTERIØR









Denne røffe gummikurven er vel egentlig beregnet som potteskjuler.

Den ble med hjem her om dagen da jeg var innom Kid.
Og hos meg fungerer den kjempefint som oppbevaring for div. magasiner. Passer jo så godt ved trommelbordet og de sorte skinnstolene.







Rubber "potteskjuler" i gummi ... og disse er å få kjøpt i div. str.








Roper fremdeles etter sommer`n som aldri kommer. 

Innendørs å fyre i vedovnen er det som må til ....
Ikke så mye man får gjort med været, så det er bare å fortsette å håpe på at den kommer ......



                               Sissel




21 kommentarer:

irene sa...

Det kommer det kommer!
Her fyrer vi også mens vi venter...
Klem Irene

Elis lille rede sa...

Det er så lekkert hos deg, Sissel! Elsker bordet ditt! Likte også de blå putene med "Summertime" på. Ha en fin kveld.

Klem fra Eli:)

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Råtøff sofakrok !!!
Klokka de skulle jeg gjerne vært eier av... Lekker !!

Fin kveld videre
Klem Heidi

Anonym sa...

Helt nydelig hos deg Sissel!
Den gråblå fargen er såå fin, og putene falt jeg pladask for!!
Kid er vel den eneste butikken som trekker meg til kjøpesenteret vårt nå.. Masse flott! Har Freja bollen selv,og har ikke angret på det kjøpet nei ;) Akkurat nå har jeg en stor bregne oppi den.
Håper du har det fint!
klem fra Laila

Fru Hansens Kreativiteter sa...

Lekkert,lekkert !!
Digger bordet ditt , puten var også stilig !!
Ha en fin kveld :))

alexxis sa...

love it:)

Hege Morris sa...

Kjempefint hos deg! Så kult bord!
Ha en fin kveld! klem Hege

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Alltid like lekkert, Sissel :) Så flink du er, og så fint du har det :) Uff, høres ikkje heilt bra ut med vedfyring. Her er det faktisk sol på sol... Hadde kanskje 3-4 dager med regn før det vart sol på sol igjen :) Heilt fantastisk! Trur det aldri har skjedd før. Håper du får ein absolutt deilig dag, og at sola skinner til din kant også!
Godklem :)

Marits Hverdagsgleder sa...

Skikkelig lekker stue! Kid har veldig mye fint, til en ganske rimelig penge. Jeg har også Freia bollen i "sølv", elsker den!
God helg!

Karoline sa...

Så utrolig fint! :D

Oss på Tverråmoen sa...

Kid har ofte mye fint.:) Og vi tar imot litt mer varme her, ingen tvil om det :)

Ha ei herlig helg
Klem

Nina Iren sa...

Så mye fint du har, likte godt det lysestakene. Ha en flott helg...med att du får ønsket ditt oppfylt ang sommeren!

Mor Inger`s hus sa...

Hei Sissel.
I kveld fyrer jeg ikke i ovnen - så nå er det håp :)

Skikkelig fint hos deg, og enig med deg, KID har mye lekkert, og til brukbare priser.

Klem

Notre Maison sa...

Nydelig som alltid, Sissel! Lekkert bord;). Litt blått her hos meg har det også blitt, jeg liker hvordan det står mot det grå. Ha en fin kveld!

Anonym sa...

Har sotte i en time å lest gjennom bloggen din, jeg må si at jeg er SØKKINPONERT!!! jeg leser mange blogger men veldig skjeldent så inspirerende som denne! Fikk masse tips og inspirasjon.

Du er en kreativ å flink dame:)

Hilsen Marlen:)

Anonym sa...

Hvor har du kjøpt stålampen? :)

Daisys home sa...

Tusen hjertelig takk, til deg Marlen for de fine ord. Sånt varmer:)

Daisys home sa...

Svar til anonym: Denne stålampen er kjøpt hos Møbelringen.
Men den samme er å få kjøpt hos Bohus.

Lottemora sa...

Kid er favoritten min også! Ungene rygger når de ser en Kid-butiikk, for de vet at da tar det lang tid....


Artig at bildet ditt kom med på God Morgen Norge her om dagen da. Kjente det jo igjen med en gang

Ha en god kveld, klemmer fra Lottemora

Berna Marie sa...

Så fint du har det! Veldig flott blogg, hit skal jeg tilbake:) er på jakt etter sofa, og din var kjempefin, kan jeg få vite hvor du har kjøpt den?

Krusmynte sa...

jeg syns du har så utrolig flott hjem. Det er så mange fine detaljer overalt:)