onsdag 1. august 2012

GOLD & GLAM i sofakroken





Med regnet bøttende ned og fremdeles en kropp som ikke helt vil være med ....
 Ja da er det  heller ikke mye som tilsier noen form for utendørs aktiviteter.
Heller ikke noen nye prosjekter er påbegynt, selv om flere står på Vent.Gledes til å få komme igang med noe.



Litt innesysler er ikke å forakte så da ble det sofakroken som fikk  en  aldri så liten oppshining:)


                Silver & Gold = Glam



       Fin måte å fornye interiøret på er jo å mikse masse skjønne hærlige puter i sofakroken.








 At sølv lenge har vært en favoritt i interiøret er vel ingen nyhet.
   Og som høstens nyhet er nå altså Gull  også på full fart inn ;) 


Er ikke akurat den største golddigger`n så tiden får vise hva mere som evnt. får lov å komme inn her:)                               




Uansett er de jo utrolig hærlig i kombinasjon disse da også i mix med det rustikke, industrielle.





På de største vinduene har det blitt nye Lift  i lin, ren hvit :)

Ett lite rustikk innslag  ble det da også med den gamle sandsile - kassen hengende på veggen . 

Ta gjerne en titt innom Nib for å se de andre bidragene Kreativ med tekstiler



         Med ønske om ei fortsatt nydelig uke



                                   Sissel



17 kommentarer:

Dagens Interiør sa...

Elsker bordet ditt, og hyllen på veggen :)

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Lekkert !!

Marits Hverdagsgleder sa...

Der har du kjørt høy glam-faktor ja :) Tøft å se det sammen med endel av de andre tingene dine, så annerledes, men samtidig så passer det perfekt!
Jeg har en give away, om du har lyst til å delta.

Livet i Metbäcken sa...

Du har virkelig en god sans for interiør og har det veldig gjennomført! Elsket fargen du hadde malt på veggen og stuebordet var et tøft møbel!

Klem fra Landlivets Lykke

Linn sa...

Hei:-) Du sier du er usikker på gull, er ikke en gull person selv, derfor betyr det mye når jeg sier at det ble utrolig fint med gullputa di. Jeg liker effekten/ brytningen du lagde bare ved og legge til litt:-) Du er tøff som våger og prøve noe nytt, er en safe kjører selv. Men blir pirret av og se slike flotte innlegg, så fremtiden vil vise;-)Håper du føler deg frisk og rask snart:-) Blir artig og se nye påfunn fra deg:-)
Klem Linn

Yvonne sa...

sååååå lekkert!!! råtøft bord du har!!=)=)

mirjamsdrøm sa...

Du har så kul stil!
Herlig miks av interiør :)
Putene var stilige!
Tror nok ikke gull kommer inn hos meg med det første, men jammen var det stilig her!
Jeg har også hvite lin liftgardiner,
det er så herlig;)
Her pøser også regnet ned idag, men jeg skal til frisøren så kan nyte det istedenfor sola ;)
Fin dag til deg!!
Klem

Fru Hansens Kreativiteter sa...

Herlig blanding Sissel :)
Fortsatt god bedring til deg !

klem

Black Feathers sa...

Hei du ;)
Dette var skikkelig lekkert. Jeg er imponert over hvor ofte du forandrer hos deg. Alltid noe nytt.
Selv har jeg jaktet lenge på gullpaljett puter i gull og svart, men jammen er det vanskelig å finne.

Ha en flott dag.
Klem fra Eline ;)

Romantiske Stinemor sa...

FLott blogg, og vakre bilder!!
Elsker putene:-)

Romantiske Stinemor sa...

FLott blogg, vakre bilder og lekre puter:-)

Flisan sa...

Elsker bordet ditt - hvor har du funnet det kuppet?
Jeg er på jakt etter tv bord i lignende stil - så hvis du har peiling hvor man får tak i lignende - blir jeg glad for tips!!
Elsker gså gråfargen på veggen.
Flotte bilder !

Linn sa...

Hei sissel:-)
Vil bare ønske deg lykke til idag på Levanger:-) Håper du får utbytte av din runde der:-)
Så krysser jeg fingrene for deg<3
Klem fra meg<3

Black Feathers sa...

Hei du ;)
Takk for både mail og kommentar hos meg. Gullputer ble bestilt fra HM i går, takket være tips fra deg. ;)
Jeg har planer om å ha mine på soverommet for da står de i stil med den sorte og gull tapeten på skyvedørs garderoben. Jeg tror det blir stilig.
Håper alt går bra med deg og riktig god bedring.
Klem fra Eline ;)

alexxis sa...

nais, gjør seg med litt glam vettz:)

Anita sa...

Kjempe stilig med gull. Jeg er sikker at gull er på god vei tilbake. Spørs om hvor lang tid vi nordmenn trenger for å ta den inn i varmen. Flotte møbler, disse må bare være fra bohus . Første gang jeg er innom her. Og det blir nok flere visitter . God bedring.

En Gylden Middelvei sa...

Kjempe fint du har det :) Hvor har du funnet Equestrian Games puten? Skulle gjerne hatt en slik!