søndag 23. september 2012

Nyoppusset rom med palleseng ...






Nå er omsider denne delen inne på det kombinerte soverommet / kontoret  ferdigstilt.
Trenger slettes ikke være en ferdig kjøpt seng for å få det til å se ok.
Veldig morro det å kunne lage noe selv og få det lille spesielle D:)


                       Her et aldri så lite bilderas ......






Benken / sengen er kommet på plass og denne er da som jeg viste i forrige innlegget, laget av paller.









Gummihjul med sving/brems ifra Clas ohlson er påsatt, for å bedre kunne flytte sengen. Kjekt  er det også med tanke på rengjøring.









Malt med den røffeste kalkmalingen Pure & original farge SLATE GREY.









                      Av en minipalle ble det laget hodegavel.

                                         Det hvite skiltet Anno 1892 har fått plass her:)









 Et strøk Pure and Original Kalkmaling farge Slate grey gjorde sitt til at pallene fikk den helt unike looken.

Overraskende og morro var det å se at Pure and Original hadde linket mitt forrige innlegg inne på sin FB side
De hadde nok fått med seg at jeg prøvde ut kalkmalingen på paller.





                   Rommet ble en mix av rustikk og glam.


Glam i form av den skjønne Borge tapeten i hvitt med sølvshimmer i mønstret.
Har etter forrige innlegget fått flere spørsmål ang. denne tapeten.
Men desverre så har jeg ikke noe nr. på denne.


Ellers er veggene blitt malt med Lady supreme finish i farge hvit.







       Sengeteppe og noen av putene  kommer ifra  Kid interiør 



Snart er vel også kontordelen såpass ferdigstilt at den kan taes ibruk D:)



                           Da kommer det garantert et nytt bilderas :)




           Ha en finfin ukestart da dere

                                                       
                            Sissel                                



15 kommentarer:

Linn sa...

Sååå fint Sissel♥ Dette kan du, du er virkelig i ditt ess når du bedriver oppussing og interiør:) Flinke, flinke deg♥
Ønsker deg en fin kveld, og kommende uke:)
Klem fra Linn

Fru Hansens Kreativiteter sa...

HELT nyyydelig !
Så kjekt med hjul på sengen !!
Du er bare helt RÅ <3

klem

My home is my Castle sa...

Kjempefint Sissel :)

Ha en fin uke.
Klem,kari

Lindas Lille Leilighet sa...

Så det på facebook:D Kjempefint! Lekkert pyntet med de fineste puter og skikkelig stilig å bruke de pallene:))

alexxis sa...

sykt ble det..love it:)

Unknown sa...

Stilig! Ligger madrassen rett oppå pallene eller har du noe annet oppå pallene/under madrassen? (plate eller noe..)

I Det Lille Grå Huset sa...

Så stilig det ble :))
Lurt med hjul på senga.....;)
Ha en fin mandag :)
Klem Line

Elis lille rede sa...

Georgeous, georgeous, georgeous! Knallfint, Sissel! Lekker den tapeten, altså! Ha en fin-fin mandag.

Klem fra Eli:)

Taubanevegen sa...

Så flott seng og gavl! Og veldig fint og tøft med kalkmalingen!

Første gang jeg er innom bloggen din, har kikket litt rundt og kost meg med fine innlegg! :)

Ha en fin ny uke!

Precious Home sa...

Kjempefint ble det!

Ha en fin kveld!

Stephanie HP sa...

Du er da virkelig så flink.
Huff blir nesten satt ut av ditt arbeid. En dag håper æ att kunne oppnå noe så nydeligt og egenskapet! Noe som faktis ikke alle andre har!

Takk før all insperasjon!

Hilsen en fast lesere!

Har oppdatert bloggen min å!

Klem Stephanie

Anonym sa...

Jeg visste det!!!! Måtte bare bli lekkert. Du er så flink:) Kjempepraktisk med hjul under sengen. Love it!!

Unknown sa...

Tøff seng, kjempefin farge på beisen du har brukt. Kult at du kombinerer litt paljetter med det mer rustikke.

Black Feathers sa...

Så lekkert det har blitt. Bare elsker tapeten som jeg har selv i en døråpning. ;)Den er eksklusiv og glamorøs. Knall tøff den palle sengen. Du finner på så mye tøft. Jeg har linket til deg i dag siden jeg viser en liten sniktitt av sommergaven fra Kid som jeg fikk da jeg hadde stemt på bildet ditt. ;)Hele sommer gaven kommer det bilde av i morgen.
Ha en fin kveld. ;)

Black Feathers sa...

Heisann du. ;)
Hva? Har du ikke fått gaven din enda? Det var jo litt rart, men den dukker sikkert opp nå hvert øyeblikk. Sikkert lurt å få etterlyst den. Det er jo gøy å få premien når man har vunnet noe.

Ønsker deg en strålende flott torsdag. ;)
Klem Eline :)