søndag 17. februar 2013

Det ble Palleseng m/mere








Har ikke blitt ett eneste innlegg i løpet av siste uke, så da måtte det til et aldri så lite idag :)



Her ifra det kombinerte kontor / soverommet, der jeg i det siste har fått på plass en lyslenke.



Bare elsker  bruken av disse dekorative lyslenkene  i interiøret og denne har hvite lyskilder, ledlys.

Noe som gir et bedre og finere lys enn de med gule.





Dette er Kremmerhuset sin populære lyslenke.






Valgte her å lage seng av paller, som ble malt med kalkmaling.
Skulle da vise seg å bli utrolig røff effekt av denne malingen brukt på pallene.











Tapeten med sølvmønster setter Glam - preget på denne delen av rommet.


Ellers er prosjekt BAD endelig blitt påbegynt i løpet av denne uka.

Så der ligger nok noe av grunnen til at det med bloggingen har uteblitt. 


Ting går så absolutt ikke fort fremover, men nå skjer det iallefall noe.
Og ikke alt blir helt som planlagt, endringer skjer underveis.
Men tror jammen det skal bli et nytt BAD på lavbudsjett og det liker  vi :)


Får jammen sjekke kreativiteten for å finne nye muligheter, og her blir det gjenbruk.
Ikke noe riving av hverken vegger eller fjerning av fliser som allerede er der. Bare noen deler av badeinnredningen.




Så vent og se :)   




                                 Sissel 





6 kommentarer:

Synnøve sa...

Kjempefin tapet.
Råkul seng:)
Gleder meg til og se badet.
Sikker på at du kommer med noe skikkelige tøffe løsninger.
Klem Synnøve

Linn sa...

Gleder meg til og se badeprosjektet ditt:-) blir helt sikkert noe uventet og stilig der og;-) du er den minst forutsigbare bloggdama jeg vet om, alltid spennende og vellykkede prosjekter fra din side:-) gøy:-)
Rå stilig palleseng du har der:-) interiør og oppussing er medesin for sjela, det er det ingen tvil om;-)
Stor klem fra Linn:-)

My Dream sa...

Oj, så kul palleseng... nydelig stil... de lyslenkene var rålekre... er d sterkt lys å de?? jeg har litt var for sterkt lys.... og vanlige pærer liker jeg ikke... er disse sånne alla happy lights type lys i??

haha... fiiint forklart av meg... ler...

Gleder meg til å se bareromsprosjektet.

Klems Diana.

Unknown sa...

Så fint det ble ;-)

alexxis sa...

ble kanll fint det kontoret/romme :)
gledes å se resultat bad..blir nok veldig bra det oxo som alt det mere:)) klem

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Så lekker pallesengen din ble !!
Knallfin effekt med kalkmalingen, og så er du så flink å style så alt ser så innbydende ut :)
Gleder meg til å se prosjekt bad :)))

Klem Heidi