fredag 29. mars 2013

Sånn ble den nye TV - løsningen









Like før påske  fikk vi på plass denne  nye  etterlengtede
 TV løsningen her på stua.



DETTE  var TV veggen FØR. 



Var rimelig lei av det hvite høyglansete og ble definitivt  mye lunere inntrykk med denne rustikke benken.



Med dette bytte ble det pga. av viasat tuner og høytaler forsterker en mengder av ledninger som måtte demonteres og igjen kobles til på rett plass, rett og slett ett kaos. Hull bak i benken måtte det også til, for å få disse på plass. Med andre ord en jobb for Handyman dette :) 













Beviset på flott gjenbruk da benken /skjenken  er laget av  resirkulert treverk :)


Er blitt utrolig sjarmert av dette hærlige  treverket, og liker å mikse det inn i interiøret også her i heimen. 









Litt stæsj ble det da også  plass til på benken, ved siden av tvn. 



Syntes at den kalkmalte veggen bak nå kom bedre til sin rett bare elsker denne fargen D :) 
Skulle gjerne tatt et forfriskende nytt strøk på denne før benken kom på plass, men blir nok å ta det siden. 


Blir nok etter hvert å male mere med denne fargen her på stuen vent å se :)





                       For  noen planer må man jo ha, eller ? 





                    Max påskekos da dere :)




                                 Sissel 



6 kommentarer:

Jatte sa...

Så lekkert! Elsker den benken der, lyst på den selv på soverommet når det er pusset opp, men får se hva vi får plass til der inne :P

Nyt påskedagene,
Klemmer fra Jatte♥

Unknown sa...

Kjempefin, slitan :)

Jeg klarte ikke la være og male min skjenk (samme som du har nå) etter 4 mnd.. Elsker at den er blitt hvit og orginal på topp. Sjekk den ut:))

Ha en fin påske videre =) klem

Linn sa...

Hei Sissel:-) så stilig den nye benken var:-):-) den passet mye mere inn den kontra høgglans benken du hadde fra tidligere ja;-):-) ikke verst:-)
Jeg lo litt når jeg leste at du hadde kvittet deg med den, for her har vi AKURAT tatt inn en i høgglans hvit;-) min kjære sitt valg, jeg personlig er ikke så stort fæn av høgglans, men han sier at han vil ha ett ord med i laget når det kommer til tv, stereo, og tv benk;-) rart det derre, med mannfolk og slikt;-) jaja:-)
Hvordan har påska vært for dere? Har dere vert velsignet med noe sol? Her har det vert ei skikkelig grå påske, fikk sola idag da;-) håper hun viser seg imorgen og;-) ønsker deg og dine ei fortsatt fin påske Sissel:-)
Klem fra meg:-)

Svein Ove Støvner sa...

Dette likte jeg ,kjempefint ble det !

Svein Ove Støvner sa...

Dette likte jeg :) Kjempefint !

alexxis sa...

det ble en fin forandring ;))) liker