onsdag 3. april 2013

Titt inn i Spisestua






                    Heisann og hoppsann 


 I dag kommer det noen snapshots ifra en nystylet spisestue :)


For er det noe jeg elsker så er det å gjøre forandringer i interiøret og stadig prøve seg frem med noe nytt og annerledes.


Liker fortsatt den lyse basisen sammens med de sorte kontrastene.
Stæsja med det litt rustikke grove og industrielle da selvfølgelig med en touch av glam.




Og samtidig forsøke å beholde den"røde" tråden i det hele.










 ER da både dekorativt og ikke minst praktisk å få samlet det meste av  det beste i ett sånt kurvlignende brett.


Kan dekoreres med det en måtte ha av stæsj og her er det allerede blitt prøvd ut med forskjellige :) 









Kan ikke få sagt det nok hvor utrolig glad jeg er i disse hærlige RM stolene. 
 Da I skjønn forening med Louis Ghost kartell.

Tror nok det hadde blitt i meste laget med like mange på andre siden av bordet. Da disse RM stolene gjør så mye av seg 
 og bare for å ha sagt det så er de  i tillegg utrolig behagelig å sitte på.




                    Her i en litt annen versjon ....








                  aldri feil med litt forandring til og fra ....




   MEN  bordet virker mye mindre med kun to stoler på langsiden.
               Tror nok jeg foretrekker den andre varianten .
                                                                                                                       


                                         Kurvebrett m stæsj 











                 Ha en  fin kveld da dere :) 




                              Sissel 



3 kommentarer:

Linn sa...

Nydelig, nydelig, nydelig:-) jeg liker stilen din så godt, fearles;-) jeg er i sånn identitets krise interiørmessig, blir ikke enig med meg selv hva jeg skal gå for;-) er lei sukkersøt, og leter etter en ny stil. Blir jo veldig inspirert av deg da;-) så takker for det Sissel:-) de rm stolene er jeg veeeeldig sjalu på, de er knall fine:-) skjønner du er glad i dem ja;-):-) håper uka di har vert fin så langt?
Ønsker deg iallefall en fin kveld videre:-)
Klem fra Linn:-)

alexxis sa...

Æ Å VIL HA, sykt fint:))

Anonym sa...

Heia. liker bordet på det øverste bilde. Hvordan så det ut fra begynnelsen? svart? Har et mørkt bord hjemme fra ikea som ikke kan slipes... vil ha den fargen du har...Har du tips?? ;)