onsdag 10. juli 2013

oppdatert TV vegg








For ei tid tilbake fikk Tv Veggen en aldri så liten oppdatering.

Og oppdateringer har vi jo slettes ikke noe særlig imot D:)



Med kalkmaling Pure & original i farge Island white,
ble skjenken eller Tv Benken kjært barn har mange navn helt som  ønsket :)



For å se åssen denne var FØR kommer her et bilde 








Faktisk ikke så mange måneder siden denne ble kjøpt.
Må  innrømme at tanken på å male den var nok  der ganske så kjapt :)

Mange kroner spart på å male den selv i forhold til å kjøpe den i samme ferdigmalte look.



Joda, liker så absolutt den rustikke looken som dette gjenbruksmaterialet gir.

Men  må innrømme at ETTER noen malingstrøk passer den mye bedre inn sammens med resten av interiøret.



For maling av dette røffe materialet egner kalkmalingen seg utmerket.











Gjenbruken av spraymalte gamle bilderammer på veggen, er fortsatt med.




Og friske roser, hva er vel skjønnere sier nå jeg D :)









Den rustikke originale topplaten ble selvsagt beholdt.




Mixen av det rustikke grove & hvite, industri, med en touch av GLAM er etter hvert blitt en favoritt for min del.








Veggene er også  tidligere blitt malt med samme kalkmaling, da i favoritt fargen River silt. Som er en Beige farge med et hint gråskjær.










Kan vel endelig si meg fornøyd med prosjekt Tv vegg :)

Så skal det være sagt at dette slettes ikke er favoritt  delen av stua å få gjort noe utav.
Da med tanke på den store firkanta skjermen :)



Nå er det ikke mange dagene før det trekkes flotte premier i min Give away her inne. 
Har du lyst til å bli med så finner du den HER


Ha fortsatt fine Juli dager og Nyt sommern dere som har den :)


Til opplysning så pøsregner det her ...







                                 Sissel





8 kommentarer:

Anonym sa...

Skjenken ble bare helt lekker. :)Liker også kombinasjonen med det malte og det rustikke. Har selv malt et spisebord på same måte og ble veldig fornøyd.:) Ha en fin juli videre,håper fineværet kommer til dere også.:)

Marit sa...

Det var blitt en rålekker tv-benk, Sissel :) Jeg ELSKER det rustikke mot det hvit, og små glimt av glam :) Har samme stil selv, men ikke så mye glam da :) hi-hi
Klem Marit

Jatte sa...

Lekkert!! elsker den skjenken din :D

Ha en fin kveld,
Klemmer fra Jatte♥

Unknown sa...

Det ble mye bedre og som jeg.. Jeg elsker benken myye mer nå i denne hvite fargen.. Angrer ikke på at jeg malte min heller =)

Ha en fin sommer =)

alexxis sa...

ble veldig bra, lekkert:)

Yvonne sa...

Hjemme hos meg her hadde den passet fint inn slik den var. Men den ble jo kjempe lekker da!!

Bettum Villa sa...

Kjempe fin ble den! Passet jo super flott inn nå. Klem Madelén

Anonym sa...

Så fint og lyst det ble med et strøk maling! Det gjorde seg!
Enig med deg i at tv-kroken, er et vanskelig sted å få pent. Selve tven er det liksom ikke så mye å få gjort noe med..