torsdag 29. august 2013

PIMPING av NORGESGLASS




Et lite Norgesglass prosjekt, i kombinasjonen sort/sølv.

Mye man kan gjøre for å pimpe norgesglass, eller et hvilket som helst syltetøyglass ol. 

Kun fantasien som setter sine begrensinger også her :)

Derfor morro å lage sin egen gjenbruk av  glassa.










Her har jeg brukt Sort blank Kem - spraymaling og tynt tau.

Glassa var fra før av  sølvsprayet, noe som ga en fin effekt :)












Surret  ganske enkelt tauet rundt glassa for å skape mønster.


Det ferdige resultatet ble ganske så dekorativt i vinduskarmen.













En kombinasjon i interiøret som jeg nok aldri går lei og som passer inn med det meste,  er den sorte/hvite.





 Til slutt, For å få inn litt av det "grove" ble hamptau surret rundt toppen av hvert glass.




Så har jeg da omsider (såvidt) kommet igang med INSTAGRAM 

Finner meg under navnet sisselsDhome

Morro om noen vil følge meg der inne :) 




 Ukedagene går i en fei og nå er Helga like om hjørnet igjen.



                          Så nyt den folkens :) 







                          Sissel


3 kommentarer:

mirjamsdrøm sa...

Kul fornyelse! Norgesglass er så fine, jeg har malt et blått i anledning en guttebursdag ;) Skal finne deg på Insta. Ha en flott helg! Klem Mirjam

alexxis sa...

så fine de ble:)

Hverdagsliv det gode liv sa...

wow, så flotte de ble! Kjekk den spraymalingen :o) god fredag til deg! Klem fra Nina