torsdag 10. oktober 2013

Sjekk stilig BUDDHA







Jammen ble jeg happy eier av denne gigantiske Buddha :)


For hver gang jeg har vært innom butikken der denne var utstilt, har jeg blitt stående og dvele og titte på den svære Buddhaen :)


 Få Bli med hjem  da ...  har det stått skrevet på den :)  :) 









Har stått på ønskelisten min lenge denne altså, og nå står den her på stua.

Forskudd av bursdagspresang dette, sa du liker :) 



Vistnok  fått sånn skikkelig dille på Buddha, for begynner nemelig å bli noen rundt omkring da i atskillig mindre utgaver.


Om noen skulle lure så er det ingen annen grunn da, enn at jeg synest disse er kjempestilige i interiøret :) 



Flere som har samme dille ?  



                               Sissel 

2 kommentarer:

alexxis sa...

super nice denna altså..æ å vil ha hehe :)
er nok flere som har buddha dilla ja, begynner å bli noen her oxo :)

Anonym sa...

Vakker!

Ja, jeg har samme dille :-) Sommergaven til meg selv var en "Medicine Buddha" i messing. Den kostet noen kroner, men er verdt det hele :-) Kos deg med innkjøpet ditt!

Mvh HildeSu