søndag 10. november 2013

BLACK is the new WHITE Gangen FØR - ETTER






Da har gangen gått ifra å være helt hvit til å bli en del mørkere.

Unntaket er Palleveggen, som fremdeles har fått beholde sølvfinishen da denne jo ble malt over i sommer.


 Er vel slettes ingen hemmelighet at jeg alltid har vært fan av å bruke sort / hvitt i interiøret :)



Det meste er nå ferdig med unntak av at jeg venter på en passende bestilt matte, som bør dukke opp en av de første dagene i posten :) 



Men forsøkte med noen bilder, som ikke ble av de beste da mørket jo var som værst utendørs.


Her et FØR bilde, da vel og merke med maskeringstape all over :) 









Husket å ta bilde i siste liten før malingsjobben tok til :) 












Fikk en ide om å lage ny knagg, så da ble det DIY- knagg laget av drivved :) 





Skal komme tilbake til denne i senere innlegg.









Fargen Dempet Sort i lady supreme finish matt 15 , Listeverk  malt med fargen hvit i lady supreme finish glans 80. 


Dermed ble det kontraster også i form av det matte på veggene og høyglanset listeverk.


Gjenbruk av gamle bilderammer som er malt hvite.
Det samme er Også den sorte gamle vindusrammen.


 Hylle, kurver og  den tøffe skiputen kommer ifra Kremmerhuset.




Utrolig hva litt fargeforandring kan gjøre med romfølelsen.



                     Fortsatt fin kveld mine lesere :) 




                              Sissel 



5 kommentarer:

Ann Tove sa...

Stilig. Blei kjempefint i gangen. Du er so flink å få det gjort, eg har tenkt på å pusse opp i gangen mm leeenge, men kjem eg i gong..? nei! Men vart inspirert av deg no :-)

Unknown sa...

Det ble bare så lekkert! For en forandring :)) du er så flink, ha en herlig dag :) klem

alexxis sa...

rå fnt ble det, sikkelig stilig :)

Bettum Villa sa...

Flott med litt kontraster!! Jeg liker veldig godt det mørke preget. Vurderer selv og male spisestua mi ganske mørk, men enn så lenge så blir det med tanken.

Klem Madelén

toves sammensurium sa...

For men knakende stilig og tøff gang - så gøy det må være å komme inn dørene hos kreative deg :))
Er det pallekarmer du har laget hyllen din av forresten - den hvite med skrift på - den var sååå stilig...tror jeg må lete etter plass til lignende her ;)

Vinterstemningsbidraget ditt var også drittlekkert - lykke til :)

Toveklem.)