tirsdag 16. juni 2009

THE HOME IS CLEAN...

I regnværet og det hutrende kalde været som vi har hatt her i den siste tiden,så har tiden blitt brukt til å få gjort unna litt rengjøring rundt omkring ,et skippertak!passet så godt ,for idag kom det faktisk pakke som jeg har ventet på,i posten.Det gjikk altså rimelig fort,for en service får jeg si.Tusen takk til Linda i nettbutikken http://www.belin.no Det var også lagt med små gaver og sånt sier jeg ikke nei takk til!Overraskende og superbra service.På bildet er sofaen blitt stylet med de nye putene som da var i pakken.De er sjøgrønne i fargen,med gammeldags tekst,ifra Petit Craupaud.Ikke noe du finner hos alle ,spesielle og jeg likte de godt.Hva er vel bedre enn og få style stua med noe nytt når den atpåtil er nyvasket? Veggord har jeg også fått på plass på kaminhylla ,de er bare så hærlige og dekorere med.


Takk til hver og en av dere for alle de hyggelige kommentarene som er kommet i det siste,og til dere som enda ikke har blitt med på trekningen minDet er enda tid til og slenge seg med,trekning 30 juni.


<

7 kommentarer:

My home is my Castle sa...

De putene er bare så nydelige :)
Så flittig du har vært. Jeg får prøve å ta et skippertak imorgen..

Klem,Kari

Fru Luna sa...

Flotte puter og flott hvit trapp :) Måtte legge igjen en liten kommentar under trappeinnlegget ditt også ;)

Ha fin kveld! Klem Linda

Black Feathers sa...

Så deilig at huset er reint. Her er det ryddesjau (Les: Mor kaster alt som ligger der ting ikke skal ligge). Så skal det nok bli orden her og.
Lekkre puter i nydelig farge ;) Du er virkelig flink til å finne det som blir lekkert sammen. Stuen din er bare så stilig ;)

Ha en flott dag ;)

Synnøve sa...

Gratulerer med nye puter. Nydelig farge på de.

Heldig du er som har ny vasket hus. Du må bare ta med deg bøtta og kom hit og vaske også:))

Ha ei fin helg:)

Margrethes hus og hage sa...

Så flotte puter. Det er alltid koselig å pynte opp i stua :) Jeg har også vasket, og det er en stund siden sist *flau*, men veldig deilig når det er gjort :)

Ha en fin kveld! Hilsen Margrethe

MizzBelle sa...

Åh, så nydelige de putene var! De fikk jeg også lyst på må jeg innrømme.. :)

Belin bloggen sa...

Næ! Se her ja! Det ble jo kjempe lekkert! Og tusen takk for veldig hyggelig omtale av butikken. Det settes enormt pris på! :-)

Ha en fortsatt herlig kveld!

Klem fra Linda :-)