mandag 19. oktober 2009

VENTER PÅ DENNE ...

Først vil jeg takke dere som har lagt inn kommentar på mitt forrige innlegg SKAL-SKAL IKKE.Om jeg ble noe klokere av den grunn,Tror ikke det nei!Men ser at det er Flertall for at den blir finest i HVIT.Og det tror jeg nok selv også da,men vet også for en jobb det vil være å få den HELT perfekt.For sånn er jeg ,det bor det nok en aldri så liten Perfektsjonist i meg.Hvis at det ikke er 100% når en er ferdig med å male et sånt dyrt skap,som dette opprinnelig er,ja da kan man la det være som det er!Så tiden vil vise hva det blir til!
Her ser dere Sofaen m/tilhørende stol,som jeg nå venter med lengsel på.La inn bestilling på denne i slutten av August,ble da usikker da jeg fikk beskjed om at det er 10-14 ukers leveringstid .Men håper at den er verdt å vente på,får satse på at den er på plass før Jul da!Den er bestilt i ren HVIT hud,italiensk design.Likte spesielt godt de NAKKEputene som er på denne,de GJØR mye av sofaen!også er det tilhørende skinnputer.Får bare håpe sittekomforten er så bra som forhandler sa....

5 kommentarer:

Anonym sa...

Lekker;)

Nina

alexxis sa...

den ser jo helt lekker ut da:)
blir spennende og se når den kommer jaa:)

MissMette sa...

Å...den var bare rå-lekker. Kjempestilig, den kunne jeg godt tenke meg selv :o)
Ha en riktig fin uke, og takk for hilsen på siden min :o)
Klem fra Mette

Anonym sa...

kjempe lekker altså..
den har jeg åsså kunne tenkt meg ja:O)

Vibeke / Mammas Hus sa...

Ønsker man seg noe lenge nok. Laptop har vært på ønskelista leeeenge, og nå blir den min. Lykke! :))