søndag 31. januar 2010

INTERIØRSTÆSJ I SØLV

KAAALDT her for tiden,så dagene går for det meste med til å FYRE i vedovnen.Ta det med ro ,slappe av og tenne stearinlys.Formen tillater desverre heller ikke så veldig mye annet!
Men man må jo prøve å få blogget litt i ny og ne,og ikveld viser jeg noe stæsj i SØLV.
Her er det Kandelaberstaken som har fått hvite stearinlys,pyntet med gamle noteark.
Høye krukker i SØLV,som har runde pynteblomster også disse i sølvshimmer.
og til slutt den hærlige KARTELLAMPEN Bourgie,har nok vist den tidligere men denne er en av mine Favoritter!Bare så det er sagt!

5 kommentarer:

alexxis sa...

nice:)
den lampen der er jo helt rååå!!
*jeg vil åsså ha en sånn*

alexxis sa...

nice:)
den lampen der er jo helt rååå!!
*jeg vil åsså ha en sånn*

Therese fra huset med de rare i sa...

Så nydelig!!!! lijer at det skinner litt;) Takk for tipset om plata mi!! For mye vann tror jeg stort sett ikke er noe problem her i huset:p er vel heller mangelen på vann som er det største problemet:p

Torilpia sa...

Hehe .. her fikk jeg jo svar på den forrige kommentaren min .. :o)

Du er jammen kjapp til å svare Sissel .. hihi ..

Herlig sølv-stæsj .. jeg er også veldig glad i sølv. Gull har aldri vært min farge - men hvitt gull går greit i smykkevarianter da :o)

Ha ei kjempefin ny uke - klemmer!!

Synnøve sa...

Kaminen var kjempelekker.
Lampen er bare helt rå.
Har du printet ut noteark eller er det orginale ark du bruker?

Her er det også kaldt. Dagene går med til og hive ved i ovnen.

Klem