tirsdag 12. januar 2010

VASKEMASKINHELVETE....




Må nesten le ,for jeg vil gå så langt som å kalle denne vaskemaskina noe så stygt!Dette skulle liksom være en bra utgave vaskemaskin ,som ble kjøpt på NETTHANDELEN.Hadde så lyst på ny maskin og hadde liksom sett ut denne,og la så inn bud på den og fikk den.IKKE for det at den ble så veldig rimelig nei.Men håpet og trodde at SENTRIFUGEN skulle te seg bedre på den enn på maskinen jeg allerede hadde.Dette er en LG F1411 og med digital visning m/mere.Allerede ved første vask begynte ting å skje,og da sentrifugen startet trodde vi som satt på stua at et fly var nær ved å lette!...Bestilte så avvibreringsføtter og fikk montert under,men heller ikke dette hjalp.Det skal være sagt at maskinen står på TREgulv,men uansett.Dette var jo masse ganger værre enn den GAMLE.Den flyttet seg faktisk HELE vaskeromsgulvet ,danset så og si,ifra vegg til vegg.Etter lang tid så er tålmodet SLUTT,sånn at en gruer seg når maskinen er ibruk.Alle glass ,kopper flytter seg i skap og hyller i hele huset.Så nå er føttene blitt SKRUET fast i gulvet,men er det stilt NEIDA!Slipper at den flytter seg ,men bråket er stort sett det samme.Er det noen som har et TIPS,så er jeg takknemmelig for det!!

5 kommentarer:

Hobbyfrida sa...

Du skriver så godt du :) Måtte nesten le litt oppi det tragiske.
Har desverre ingen smarte tips, men ønsker deg lykke til med vaskemasinhælvete....
(Kanskje man kan få tips ved å ringe en rørlegger?)

Elisabeth O sa...

Har du skrua ut de skruene som stabiliserer trommelen under forflytning, det har nemli skjedd for ett vennepar av meg... De visste ikke om det... Høres jo rart ut, men historia var morsom:)

alexxis sa...

hehehe....

Torilpia sa...

.. ååå som jeg kjenner meg igjen .. dumme dumme vaskemaskin .. *knurr*

Har ikke tregulv - men betong - noen ganger vasker den så stille at det er en fryd .. men så får den et illebefinnende og hopper rundt på gulvet. Da blir det et svare strev for å få den stødig og i vater .. igjen ..
Stopper maskinen - flytter litt på tøyet inni .. evt tar ut litt også .. men neida .. leven uten like .. blir nesten redd for å være i samme rom som den :o/

Apropos det .. jeg må ned å ommøblere litt i min maskin nå .. hadde nesten glemt det .. :o)

Ha en fortsatt fin onsdag - håper du finner en løsning på problemet.

Stor klem!

Anonym sa...

hehehehe må bare flir ass,så bra skreve,dr vaskemaskinan e itj heilt god dæm sju..MEN BRA Å HA Å DA!!:)ann lisbeth