lørdag 27. mars 2010

PIANOLAKK/HØYGLANSET MØBLER

Disse møblene synest jeg er Stilren og fine, glad for at  disse er i HVITT og ikke SORT.I så fall så hadde det nok blitt noen ekstra omganger med støvkluten....
Har også SuroundAnnlegget som kommer ifra LG,i HøyGlanset sort Lakk.Har sett her inne at Noen av interiørdamene ikke liker sånne Høytalere og vil ha de så småe at de kan være  Bortgjemt! Men ikke her i huset det nei, jeg liker faktisk disse og synest at de fortjener å få stå fremme.Annlegget består av FIRE lange høytalere ,og to andre .Et superfint kvalitetsannlegg ,og har ikke angret på dette kjøpet.For hva skulle man gjort uten disse ,de har jo sin funksjon,og lager virkelig DEN KinoLyden på Stua!og  viser jo at Høytalere faktisk kan være en del av Interiøret .
Skjenken i Hvit Høyglans har sin plass ved spisestua.
HA EN FIN OG KOS PALMEHELG!

7 kommentarer:

Havfruen sa...

De høyttalerne sto jo i stil Sissel:) Da er det ikke farlig:)
Har kinoanlegg i tv-stua vi, med projektor og x antall høyttalere. Det er Gubben og Major sitt rom:)
Du har det lekkert, me like:)
Vi fyrer oss ut snart...t-shirt nå.
Nyt kvelden, her er det 0 gr og det har snødd litt.
Klemmer:)

Pink Moon sa...

Trur nok det er lettere å intigrere høgtalere og flatskjerm i den type stil vi har enn i den romantiske stilen f.eks;o)
Vi har en 50 tommer og souround i pianolakk.Slepp heldigvis å gremme meg over det slik som mange damer gjer ja;o)

Precious Home sa...

Tusen takk for kjempehyggelig kommetar Sissel! Gleder meg til å se nyoppdatert nattbord!

Ha en fin palmehelg!

Lindas hus sa...

Ha ha ha! Du må være drømmedama;) Min eks hadde noen monstre....og vi hadde maaaange diskusjoner over de! Men nå må jeg jo understreke at de ikke lignet deres, for måten du har stylet det inn så ja ble det faktisk fint! Kos at du vil følge meg;) Legger meg til hos deg:D Ha en fin søndag!

Torilpia sa...

Synes det er helt greit med tv og tilhørende høytalere i stua jeg .. selv om det jo hadde vært greit med en tv-stue istedet .. Men det har jeg ikke pr idag.

Synes de høyglans-høytalerne var superfine. Men grøsser litt med tanke på Miniprinsessa klissete fingre og kattens poteavtrykk .. går nok ikke med slike her :o/ :o)

Trodde faktisk du hadde fått hjemmet ditt i et blad jeg .. når jeg så innlegget lengre ned her. Syntes det var så stilig .. men så var det bare tull og tøys .. :o) Ja ja .. narra i dag også :o) Gruer for torsdagen .. *sukk*

Håper de snart finner ut av noe som gjør ryggen og smertene lettere å takle .. må være et mareritt å gå rundt sånn .. auau ..

Håper allikevel du og dine får ei super påske og koser dere masse. Stor klem fra meg!

Kine sa...

Hei:)
Jeg bruker bare vanlig sjablon fra Panduro,som jeg flytter på etterhvert som jeg blir ferdig,og bruker helt vanlig hvit hobbymaling,vannbasert;) Enkelt og greit!
Fine bilder fra stua di!GOd påskeklæm

Besta sa...

Høytalerne passet jo perfekt hos deg:)
Vil bare ønske seg en fin påske.
klem fra marilyn